Helemaal blij met mijn nieuwste aanwinst, de Omega Seamaster Polaris in ienie mienie dames uitvoering. De heren versie (34 mm) had ik al reeds in huis en eigenlijk bij toeval kwam ik de dames versie tegen. Nou is 34 mm al niet heel groot, maar 24 mm is echt klein!
Omdat mijn vrouw eerder bij de brievenbus was dan ik en al weer stond te schudden en te knijpen in het brievenbus-pakketje (het is zeker weer een horloge?!) werd het een vervroegd cadeautje. Het eerste wat ze vroeg: waar hebben we die nou eerder gezien? Nadat ik de heren versie erbij had gepakt en ernaast had gelegd bleek het echt een mooi duo te zijn. Voor mij echt het ultieme jaren 80 gevoel bij dit horloge, 18k en staal, fantastische combinatie.
Gewoon, ouder worden en bij elkaar blijven.
Dan komt dat ,ook bij jou , vanzelf.
Toen mijn vrouw en ik , jaren geleden , een keer dezelfde fietsen kochten, wist mijn jongste , ongeveer 10 jaar toen, meteen te vertellen.
Nu zijn jullie echt een opaatje en een omaatje.
Wow, die zijn echt leuk. Doet mij denken aan de tijd dat ik op school zat en met m’n fiets regelmatig voor het raam voor de juwelier stond, wat vond ik deze mooi zeg!