NA: My first Seiko

Goed verhaal Hans! Ik zou er bijna ook eentje gaan halen op de hoek :wink:

1 like

Doen😀!

1 like

Er zwerft al een lookalike rond, onbekend merk en quartz, waar mijn vrouw regelmatig mee an de haal gaat.

1 like

Hahaha, jouw definitie van polijsten lijkt sterk op restaureren. Touché. :grinning:

1 like

Op foto’s van Seiko valt het niet op, maar het mineraalglas (Hardlex) van de SKX heeft een facet geslepen ring waarin kleuren weerspiegelen alsof het kristal is.

8 likes

Weer geweldig omschreven Hans! Veel plezier van de SKX!

1 like

Enjoy.

1 like

En nu heb je nóg een hele mooie. :smiley:

Fijn horloge, groot geworden door klein te blijven. Veel plezier ermee!

1 like

Fantastisch!:+1:
Draag het im goede gezondheid! :pray:

1 like

Hoe is eGlobal? Beetje oke website… of… geen garantie etc?

Zag de prijs van 175 op het moment, is niet bepaald duur. Volgens mij ook niet echt verkrijgbaar vanaf die prijs?

1 like

Started out with an SKX007 ended up with a Seiko Marine Master 300 SBDX001. Sold all my other Seiko’s ended up with the MM300 and the SKX007. Never sell an SKX :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

The watches you want in your life: Rolex, Patek, Omega, AP. The only watch you actually need in your life…Seiko SKX007 :sunglasses::+1:

3 likes

Heb mijn SKX nu een paar maanden en merk dat deze wel de meeste polstijd krijgt.
Gewoon een heerlijk horloge. Heb nu een 009 op rubber, maar eigenlijk staat alles goed op een SKX


Gefeliciteerd met je aankoop.

2 likes

Eglobal is gewoon goed, levering na een dag of 10 vanuit UK dus ook geen invoer kosten…

1 like

Inderdaad uitstekend verzorgd door Eglobal! Acht dagen na de besteldatum (op zondag) kwam het pakketje binnen en om de paar dagen werd ik op de hoogte gehouden van het verloop van de route, in mijn geval van China via Duitsland naar Nederland, geen invoerkosten.

De uitvoering van mijn SKX007 is met een “blauwe zaterdag” (“rode zondag”) en Arabische en Engelse tekst. De afwijking tot nu toe is minder dan -3 seconden per etmaal, dus erg goed!

Heel blij met m’n SKX!

2 likes

Vandaar de dubbele indices in de avond, wanneer de lume op gang komt. :slight_smile: Rob’s saffier, en veel vlak after-market saffier voor de SKX hebben die rand ook, en da’s een deel van de reden dat ik het niet mooi vind om 'm met domed saffier te modden. Je vernaggelt het oorspronkelijke karakter van het horloge er mee.

Jammer dat ik Frans/Engels heb gekregen. Ik had Frans/Kanji of Frans/Arabisch willen hebben.

4 likes