Gefeliciteerd en welkom bij de Speedolisten, Speedmania’s, Speedofielen en andere enthousiastelingen
Een mooie tocht heb je gemaakt. Leuk om te lezen en gefeliciteerd met je prachtige Speedmaster!
Dankje! Ik ben nu wel een tijdje weg uit het gezellige Tudor topic, maar ik hoop snel weer terug te zijn.
Het leuke is, gisteren hebben we besloten om binnenkort nog even naar Zwitserland te gaan. Weer naar Grindelwald. Dat dorpje ligt 1,5 uur rijden van Biel. Dus drie maal raden waar ik naar toe ga… juist naar het Omega Museum hahaha. Daar heb ik nu al zin in!
Dat zeg ik vaak bij ieder horloge Het is bij deze wèl de bedoeling dat ie blijft!
Ja dat verbaasde me ook. Ik was een beetje huiverig gezien ik bepaalde advertenties niet heel snel zie gaan. Bij mij zat alles mee. Zijn de goden me goed gegund? Staat de maan toevallig precies op een stand dat geluk aan mijn zijde staat? Ik weet het niet, maar blij ben ik wel
Eens! Ik kan ook wel begrijpen dat mensen kiezen voor saffier. Ik heb nu de verschillen naast elkaar kunnen zien en dan komt de wijzerplaat bij hesalite toch iets mooier uit.
Ik blijf het fantastisch vinden hoe je mensen op een originele manier kan feliciteren met een een NA. Mooie bewoording weer!
Komt goed! Ik heb er ook zin in hahaha.
Hahaha ja. Maar goed dat jullie me daarvoor hebben gewaarschuwd! Bedankt
Hahahaha I know. Je zei al “… tegen dovemansoren” hahaha. Oost-Indisch doof??? Gezien mijn roots klopt dat wel
Knaller hoor! Veel draagplezier toegewenst!
Leuk verhaal en prachtige NA. Geniet ervan!
Ach je kan er altijd gewoon rond blijven hangen
Niks ervan opgebokt naar Omega Only jij!
We zien je wel weer terug over een maandje in Tudor Only
Geniet van de aanwinst, prachtig!!!
Lekker man!!! Nu lekker shinen met dat ding
Prachtig! Van harte proficiat
Proficiat man, vet horloge!
Prachtig! Draag 'm met trots!
Mooi Gefeliciteerd! Leuke weg er naartoe ook
Wat een prachtige aanwinst en een heerlijk verhaal om te lezen. Voor mij blijft de Speedmaster ook de grail. Het was mijn eerste “echte” horloge en zal ook nooit en te nimmer de colectie verlaten.
Draag hem met trots en uiteraard veel plezier. Je hebt het toch maar mooi voor elkaar gekregen en hem om hangen nu!
Schitterend horloge, staat je ook geweldig! Veel plezier ermee!
Mooi verhaal… prachtig als jouw “Holy Grail” binnen bereik komt
Geniet van je geweldige aanwinst
Gefeliciteerd amigo
Top man, gefeliciteerd!
Juko gefeliciteerd man! Dat is eigenlijk of ik mijn eigen verhaal lees.
En precies zoals je zei bij elk stapje dichterbij dat magische bedrag van de Speedy komen er weer zoveel mooie modellen in bereik van andere merken
I hear ya! Goed gedaan recht op het doel af.
Mijn Speedmaster was en is nog steeds mijn grail. Geniet ervan het is je gegund!
Hahaha inderdaad. Of dat je net in de buurt begint te komen en Omega besluit ineens een bizar hoge prijsstijging te doen