NA: Na 9 jaar dromen nu werkelijkheid

Dank voor het delen van je mooie verhaal! En gefeliciteerd :smiley:. Zie je in het speedy topic

1 like

Prachtig en van Harte :+1:

1 like

Geweldig verhaal en mooi dat je je grail binnen hebt! Veel draagplezier toegewenst

1 like

Hij staat je goed! Veel plezier en ik kijk uit naar alle mooie foto’s

1 like

Veel plezier alvast :ok_hand:t2:
Omega museum in Biel? Dat ga ik onthouden voor de eerst volgende keer dat ik die kant op ga :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd @JuKo, prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je fantastische nieuwe Speedmaster !

1 like

Gefeliciteerd met je geweldige aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Met recht een grail watch! :ok_hand:

Wat een leuk geschreven aankoop verhaal! Een plezier om te lezen!

Van harte gefeliciteerd met deze absolute topper en geniet er met volle teugen van! :slightly_smiling_face:

1 like

Erg fraai hoor. Geniet van je aanwinst
:kissing_heart::ok_hand:t3:

1 like

Jep, daar zit Omega en Swatch. In het gebouw hebben ze ook het Omega museum en één verdieping hoger het Swatch museum. In Biel zitten nog meer horlogemerken gevestigd. Ik geloof dat Longines er ook zit en ook een museum heeft.

1 like

Mooi om te lezen jouw “road to…”!

Veel plezier ermee en ik zie je in Speedmaster Only! :smiley::+1:

1 like

Mooi verhaal. Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Beste idee ever…verkopen kan altijd nog :sunglasses:
Draag 'm en geniet ervan :partying_face:

1 like

Lang van stof hoezo :joy: maar wel een zeer mooi horloge deze speedmaster. Geniet ervan.

1 like

Mooi verhaal van een mooie kerel: proficiat kerel en geniet er van!!

1 like

Cool!

Van harte! En als je een beetje creatief met tijdzones rekent; lees: UTC vs CET heb je hem, in de CET zone, op de dag (en 12 uur en een kwartier ná de daadwerkelijke gebeurtenis) gekocht waarop de Speedmaster 54 jaar geleden de ‘Moonwatch’ werd toen Buzz Aldrin zijn eerste stapjes op de maan deed…

1 like

Het is echt alsof de maan in de goede stand staat!!! :joy:

Proficiat met jouw aankoop! Was ook heel lang mijn droomhorloge. Nu heb ik hem ook :+1:t4:

Als ik me niet vergis maak jij altijd zeer knappe foto’s van jouw horloges, dus laat ze maar komen!!

1 like

Erg mooi :+1:
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like