Als ik zulke dingen hoor krijg ik wel wat kriebels om eens een horloge tour vakantie/weekendje weg te plannen. Want hoewel longines en Swatch me niet echt trekken om zelf aan te schaffen. Hebben ze allebei wel een rol gespeeld in de horloge wereld. En dat lijkt me erg leuk om dan eens in te duiken. Maar ook ik bij andere merken langs te gaan natuurlijk
Zeker! Het trekt mij ook niet, maar ach, als je er toch bent.
Longines kan wel interessant zijn, wamt het is een merk wat er al veel eerder was dan bijv. Omega, Rolex en veel andere bekende Zwitserse merken. Een rijke geschiedenis dus!
Proficiat, je hebt hem sneller dan verwacht! Heel mooi horloge war je enorm veel plezier aan gaat hebben!!
Dankje! Inderdaad heel snel! Ik had zelf ook niet gedacht dat het zo vlotjes zou gaan.
Leuk verhaal. Lang naar toegewerkt en uiteindelijk bemachtigd. Veel plezier ermee!
Je voelt de blijdschap en het enthousiasme, gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd, heel veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, het is ook 1 van mijn grails dus ik begrijp je enthousiasme
Wat een prachtig verhaal en de reis ernaar toe!
Gefeliciteerd en nu genieten
Zoveel focus, mooi om te lezen!
Van Harte en veel plezier er mee, Deze zien we niet snel in het blauwe
Leuk verhaal en mooie NA!
Hahaha is het zo duidelijk???
Ga er voor! Ik kan je nu uit ervaring vertellen dat het een heel leuk gevoel is om je grail te bemachtigen hahaha.
Het is inderdaad de bedoeling deze niet te laten gaan.
Zeker weten! Het waren oa jouw foto’s die me ook de motivatie gaven om er voor te gaan!
Gefeliciteerd, mooi
Leuk verhaal! Geniet ervan!
Goed verhaal en goed horloge, gefeliciteerd Julian! Er kwam idd al zoveel langs in het blauw van je, daar moest een grail voor in de plaats komen.
Leuk om je verhaal te lezen! Gefeliciteerd met je aankoop en geniet ervan. Nu weer langzaam aan sparen voor horloge ernaast. Geen idee of dat je doel is maar het gaat toch wel gebeuren
Helemaal goed!
Fraai exemplaar! Veel plezier ermee
Jawel, de BB58 in het blauw zou ik wel weer terug willen. Misschien is die er tegen die tijd wel met T-Fit Clasp. Of misschien heeft Tudor een blauwe BB54 uitgebracht?
Een Seiko SLA017 of de nieuwe SJE093 spreekt me ook wel aan.
Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. Eerst vol gas genieten van de Speedy.
Proficiat met de nieuwe Speedmaster! Geniet ervan!
Prachtig horloge