NA: Na 9 jaar dromen nu werkelijkheid

Het is je gegund! Meeste Speedy’s blijven volgens mij zeer lang of altijd in de collectie i.t.t. Tudors :sweat_smile:

1 like

Dat is wel de bedoeling… maar goed, bij de BB58 was het ook de bedoeling dat die zou blijven :see_no_evil:
Maar je had mijn plannetje al gelezen in het Tudor Topic? Dus hopelijk ligt die weer over een half jaartje ofzo weer in huize JuKo :rofl:

2 likes

Een prachtige aanwinst en blijf aub lang van stof, het is heerlijk om te lezen!

1 like

Mooi verhaal gefeliciteerd!

1 like

Van harte :partying_face: met je grail, schitterend :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd!! Ik zal wel je fotos van de Seiko Presage missen :grin:

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi verhaal ook.

Ooit moet er hier ook een speedmaster komen, maar ik denk niet dat ik mezelf ertoe kan brengen om alles daarvoor de deur uit te doen.

1 like

Dat zei ik ook tegen mezelf hahaha :rofl:
Maar toen ik er serieus over ging nadenken is het er toch van gekomen, zo blijkt :grin:

Het is ook een beetje afhankelijk van welke horloges je hebt. Als het een emotionele waarde heeft, dan zeker niet weg doen!
De horloges die ik verkocht heb zijn ook horloges waar je weer aan kan komen (alhoewel het met de Oris steeds lastiger wordt) dus dat maakte de beslissing wat makkelijker.

1 like

Knap dat je alles daarvoor de deur uit hebt gedaan. Ik heb in de praktijk moeite om afstand te nemen van wat ik heb en dat resulteert in steeds minder draagtijd per horloge. Maar Speedmasters zullen altijd blijven. Die vind ik gewoon gewoon geweldig. Veel plezier van je aanschaf!

1 like

Gefeliciteerd! Altijd leuk om over zo’n reis te lezen. Hopelijk is het bezit van de saeck niet het einde van het vermaeck! Hoe dan ook, geniet er van!

1 like

Leuk verhaal en gefeliciteerd natuurlijk!

1 like

Leuk, Gefeliciteerd met deze aankoop.

1 like

Dat heb ik normaal ook. Bij horloges ook, maar dat zorgde uiteindelijk voor keuzestress en stof liggen happen vind ik ook zonde haha. Vorig jaar ben ik van 12 horloges naar 4 gegaan. Dat was al een verademing. Er kwam er weer eentje bij, maar dat was een horloge die ik gekocht had omdat ik weer een horloge wilde kopen.
Van de 5 die ik nog over had , droeg ik er uiteindelijk ook maar 2 en lagen de andere maar in de watch box mooi te wezen.

Dus in de praktijk blijkt dat een two piece collection voor mij ideaal is :rofl:

Ik denk het niet. Hier ga ik jaren van genieten. De jacht was in ieder geval weer heel leuk, maar ook vermoeiend. Ik heb de afgelopen twee weken er nauwelijks van kunnen slapen, had er maagkrampen van en was continue zenuwachtig. Die klachten waren gisteren allemaal voorbij dus in die zin ben ik blij dat de jacht over is. Wat een horloge allemaal niet te weeg kan brengen :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Proficiat!

1 like

Wat een mooie reis en gefeliciteerd met jouw grail.

1 like

Dit is het lange wachten meer dan waard! :heart_eyes:

Dank voor het delen van je verhaal en de letterlijke en figuurlijke reis in horlogeland. Gefeliciteerd met het realiseren van je droom. En nu aangenaam lang genieten van je Omega!

Hoi Julian,

Dank je voor de link, heb ik dus echt gemist. Gelukkig ben ik altijd kort van stof maar jou verhaal was dus echt de moeite waard om te lezen :+1:. Leuk om je horloge reis zo te lezen, mijn interesse is pas sinds 2,5 jaar gewekt en begon met een plakhorloge :wink:.
Dat jij 2,5 jaar geleden helemaal los bent gegaan is mij totaal niet opgevallen :grin:.
Je bent een held dat je alles ging verkopen voor je holy grail, maar zoals ik lees was het de moeite waard. Alles verkopen en ik kreeg niet eens een pb wat je zoal ging verkopen :wink:.
Zelf ben ik nog niet zover dat ik een holy grail heb, dus staar ik heel vaak naar mijn boxen en geniet ik er nog iedere dag van. Hoop dat ik ooit het lef van jou zou hebben en de hele bubs verkopen voor 1 horloge.
Maar je hebt wel gelijk een topper te pakken :+1:. Begrijp ik het nu goed dat je Omega nu je enige horloge is? Als dat zo is, weet ik dat de kriebels vanzelf weer gaan komen, tja je zit nu eenmaal op het HF knappe jongen als je het dan bij 1 horloge kan houden :grin:.
Maar leuk dat je van een (onbekende) quartz uit bent gekomen bij deze knaller. Gelukkig kan ik nu wel je foto’s zien, je hebt er voor gekozen om hem zelf op maat te maken. Laat ik lekker altijd door de AD doen, eerst uit de stickers en dan op maat maken :smiley:.
Natuurlijk wens ik je heel veel draagplezier, je hebt er lang naar toe geleefd. :ok_hand: :+1:

Gr, je vriend Ferry

1 like

Yes! Gefeliciteerd!!
Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst!! :four_leaf_clover:

1 like