NA: Na 9 jaar dromen nu werkelijkheid

Hey Ferry!

Nee, ik heb nog de Seiko SKX171 die ik zelf verder heb lopen modden. Die gaat ook niet de deur uit, want ten eerste men is niet echt happig hier op een mod (wat begrijpelijk is, want je weet niet hoe kundig de modder is). Ten tweede Als je vergelijkt wat het opbrengt en wat ik er aan geld en energie heb ingestoken, dan is het echt zonde als je het verkoopt.
Ten derde, ik heb het zelf in elkaar gezet. Ik krijg bij dit horloge een beetje het Ikea gevoel: Man kan meubels maken! :joy: In dit geval man kan horloges maken hahaha.

Nee, de foto waarbij de band wordt aangepast is de verkoper. Ik zat lekker te kijken en te kletsen haha.

Dankjewel! Dat gaat zeker goed komen!

1 like

Zojuist heb ik de METAS test resultaten bekeken. Je hebt er geen ene :poop: aan, maar de resultaten waren ver onder de gestelde limieten. Best indrukwekkend.

Hierbij ook de eerste fatsoenlijke foto.

En de making of:

10 likes

Ik denk inmiddels voor de 3e keer: Gefeliciteerd man!

Het is je gegund!

Laat die mooie foto’s maar komen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahaha ja zoiets?
Dankje, vandaag volop aan het genieten. Kleine details die ik ben tegen gekomen en de METAS resultaten zijn ook indrukwekkend.

1 like

Geniet van de honeymoon :wink:🫠

Hier hangt de Speedy ook weer om

1 like

Van harte zeg!
Tof ook dat je zo genoten hebt van de tocht er naar toe! En natuurlijk bedankt voor het delen. :grinning:

Veel plezier!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heul naaiz! Ik heb dezelfde droom, maar de uitkomst daarvan die laat nog wel even op zich wachten. Ik blijf gewoon lekker zwijmelen bij de plaatjes en blij zijn voor mensen zoals jij!

3 likes

Congrats👊🏻. Deze komt (en gaat) al een hele tijd op mijn shortlist… Some day…

1 like

Blijven dromen heren, dan komt de droom vanzelf een keer uit! Misschien ook wel na 9 jaar? Komt goed!

3 likes

Tip: print het doel/horloge af op ware grote, en leg het bij de rest van je collectie. Dat houdt je impulsaankopen onder controle.

3 likes

Dat is een goede! Die impulsaankopen zijn funnest!
Ik zag laatst dat je ook aparte spaarpotjes kan maken bij de bank en deze een naam kan geven. Je kan daarnaast ook steevast een (klein) bedrag in dat “Speedmaster potje” storten.

1 like

Leuk verhaal en heel mooi horloge!
Geniet ervan en veel en lang draagplezier gewenst!

En niet omdoen op de racer!:wink:

1 like

Proficiat.

1 like

Want?
Daar kunnen ze wel tegen hoor :wink:

2 likes

Prachtige horloge, gefeliciteerd. Dit horloge staat ook bovenaan mijn lijst.

1 like

Op zich wel, maar als je zoals ik met 30+ in een haakse bocht plots onderuitgaat heb je naast een flink portie asfalteczeem ook flink wat krassen op je band/glas… (en frame, helm, drailleur etc.)

Daarom doe ik ze niet om op de racert!

2 likes

Ah een fiets! Ik zat zelf ook al te denken wat voor een racer zou ie bedoelen :blush:
Ik fiets veel, maar heb geen racefiets… alhoewel ik daar laatst wel over heb zitten twijfelen… nou eigen meer een gravel bike. Dat lijkt me dan wel weer leuk hier op de Veluwe.

2 likes

Gefeliciteerd! Wat een mooie aanwinst!!

1 like

Mooi verhaal, gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Cool. Supercool :+1:

1 like