nice, gefeliciteerd!
Leuk verhaal, gefeliciteerd!
Ah, ik dacht dat omdat ik een miniatuur racefietsje zag op één van de foto’s…
Gravelbike is ook leuk, heb ik ook en de Veluwe is daar idd uitermate geschikt voor!
Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Haha goed opgemerkt. Dat was mijn sleutelhanger voor de fiets, maar ik kreeg laatst een nieuwe sleutelhanger van Lego van mijn vriendin. De oude sleutelhanger weggooien vond ik zonde. Ik heb de ring er afgehaald en het fietsje zelf staat leuk op mijn EDC plankje
Mooi verhaal! Heel veel draagplezier met dit toch wel “iconische” horloge gewenst!
Gefeliciteerd, mooiste speedmaster
Ooooh fiets… ik dacht een motor.
Een echte fiets coureur heeft zelfs geen bel op z’n fiets om gewicht te besparen, dus een horloge is dan ook overbodig toch?
Is je gegund, staat je overigens ook prachtig
Klopt. En of dat dan de ‘echte’ wielrenners zijn kan over gediscussieerd worden… Maar ik heb er wel een hoor. Schreeuwen ipv bellen kan echt niet vind ik!
En ik ben van mening dat wanneer je het van ontbreken van het ‘extra gewicht’ van een fietsbel moet hebben, je óf in de TdF mee moet doen of gewoon niet sterk genoeg bent!
Sommigen zouden zich meer zorgen moeten maken om de bierbuik, daar valt veel meer gewicht mee te besparen.
maar inderdaad. Er kan bij mij best wel wat vanaf
Speedy moonwatch is en blijft op alle vlakken een schitterend en fijn horloge. Daar ga je heel veel plezier aan houden. Gefeliciteerd!
Leuk om te lezen ! En super mooi horloge, ik denk dat ik me net zoals jij hebt gevoelt toen ik hem heb gekocht is/was ook een droom horloge van mij .
Veel plezier ermee
Mooi verhaal, echt leuk om jouw reis, je droom, je overwegingen en stappen zo te lezen.
Ongelofelijk jammer dat we je prachtige foto’s op andere plekken, zoals de Seiko draadjes die ik het meest bezoek, zullen moeten missen. Of mag ik hopen op een grote stash niet eerder gepubliceerde foto’s?
Afsluitend: heel erg gefeliciteerd met het afronden van deze mooie reis.
Haha dan is de kans erg groot. Was je ook over the moon?
Ik heb nog één Seiko SKX171, hetzij ie een beetje gemod is, maar je zult me dus nog steeds in het Seiko draadje zien
Echt wel
Gefeliciteerd man!
Gefeliciteerd! Geniet ervan!