NA na een heftig verhaal

Een prachtig horloge met een herinnering. Veel plezier ermee. (En geniet met je dierbaren.)

Sjee wat een verhaal.
Niet goed voor mijn gemoedsrust.
Mijn zoon reist ook meermaals per jaar naar allerlei uithoeken van de wereld, en dit verhaal zorgt er zeker niet voor dat ik dan in het vervolg rustiger slaap.
Gelukkig is het goed afgelopen en heb je een prachtig aandenken om je daar nog vaak aan te herinneren.

1 like

Geniet van je uurwerk en van de vrijheid van je vader

Manman veel sterkte met verwerken. Als dit een slap excuus is
? Wanneer kun je dan wel een aandenken kopen om iets te vieren zou ik denken. Maar: mooie aankoop!

Ppfffff, dat moet enorm spannend zijn geweest voor je vader en de zijnen. Traumatisch tot en met.
Ik hoop, dat dit horloge bijdraagt aan het verwerken van de gebeurtenissen.
Blijf je vader in de gaten houden wat betreft zijn verwerking. Dat laat hij niet zo maar achter zich, denk ik.

De houding van je vrouw was niet bepaald empatisch na zo’n -voor je vader en zijn kinderen- traumatische ervaring. Wat een heftig verhaal. Wat betreft die NA, gefeliciteerd met dat prachtige horloge. Ik hoop dat het voor jou symbool staat voor mate van veiligheid waarin we in ons land toch nog kunnen leven.

2 likes

Je vergeet gewoonweg dat dit soort situaties daadwerkelijk plaats vinden
 maar gelukkig had deze een goed einde.

Geniet van jouw tijd met je vader en van het feit dat je een heel mooi horloge hebt om deze tijd mee bij te houden.

:joy::joy::joy:

Geniet van deze! :100:

Dat blijkt zeker uit dit verhaal.
Veel draagplezier gewenst :hugs:

Mooi dat alles goed afgelopen is en ik heb heel wat “slappere excuses” gehoord om een horloge te kopen! Geniet ervan!

Mijn god wat een verhaal.
Blij dat het allemaal relatief goed is afgelopen.
Sterkte met de nasleep.

Gefeliciteerd met je horloge.

Wat een verhaal zeg, fijn dat alles naar omstandigheden goed is afgelopen! En proficiat met de je NA.

Poeh, je zal het maar meemaken. Dat moet een behoorlijk traumatische ervaring zijn.

Mooie aanwinst maar het belangrijkste is natuurlijk dat je vader heelhuids vrijgekomen is! :+1:

Heftig verhaal, mooi horloge, geniet ervan!

Inderdaad is je vader gewoon enorm belangrijk en tijd en geld zijn (veel) minder van belang. Maar wel een goede afloop gelukkig, geniet van vader, gezin, de tijd en je Breitling

Wat een bizar verhaal. Geweldig dat je vader is bevrijd. Geniet van het bijzondere aandenken.

Wat een heftig verhaal
 Mooi om deze blijvende herinnering te hebben aan de goede afloop!

Wat een heftig verhaal :hushed: mooi dat het goed is afgelopen en heel veel plezier van je mooie aanwinst :heart_eyes:

Pff, wat een verhaal zeg. Gelukkig goed afgelopen voor jullie, wel met een trauma

Nu genieten van je familie en dit prachtige horloge :+1:t2:

Heftig, veel plezier met je NA!