Dit horloge kon zich geen betere nieuwe eigenaar wensen ik wens je er een hele mooie tijd mee; dat zal wel lukken na afsluiting van zo’n heftig verhaal
Pfoe, wat een verhaal. Een horloge is dan inderdaad een goede herinnering aan de vluchtigheid van tijd. Geniet van ieder moment. Veel draagplezier.
Pittig verhaal zeg. Ondanks alles, geniet van je Breitling.
Tsjonge, wat een verhaal zeg. Heel veel goede herinneringen toegewenst met je Breitling!
Geniet van dit horloge, en koester de tijd die je hebt met je vader!
Op zo’n moment is alles relatief, gelukkig met een goede afloop !
Elke keer weer bewustwording als je op je NA kijkt
Mijn beste,
Man man man, wat een toestand is dat geweest.
Dat geeft de mensheid te denken.
Ik wens jullie vader een gezegende tijd met zijn verkregen horloge.
Orologio Signaturis Temporis
Wat een verhaal. Wat fijn dat je vader er goed van af is gekomen. Koester de momenten samen. Enjoy.
Sjonge jonge wat een heftig verhaal inderdaad zeg… En wat een mooie manier om de goede afloop te herdenken met zoiets persoonlijks als een horloge.
Ik wens je heel veel plezier toe met de mooie Breitling! Geniet ervan!
Heel heftig verhaal en gelukkig ook een goede afloop.
De ervaring die jij beschrijft van de Breitling winkel is mij ook al meerdere malen opgevallen in het buitenland. Altijd vriendelijke benadering en niet pusherig of ‘posh’.
Gefeliciteerd met je keuze voor Breitling, wrs. de start van een prettig virus!
Gelukkig is alles goed gekomen
Ik had zo’n beetje het omgekeerde… Kreeg een mailtje van een Nigeriaanse prins die miljoenen aan mij wil overmaken
Wat een verhaal en wat een mooie Breitling!
Dat soort van landen moet je gewoon wegblijven. Gelukkig is je vader ongeschonden uit de strijd gekomen! En zeker de perfecte reden voor een mooie klatser.
Wat een verhaal… koester de tijd die je samen hebt en geniet van het horloge
Mijn medeleven, samen genieten is het mooiste wat er is!
Even afgezien van een prachtige aankoop👌🏻
Wat een verhaal. Gelukkig is je vader heelhuids terug gekeerd! Geniet van t horloge.
Heftig verhaal. Gelukkig is je vader veilig terug gekomen. En een heel mooi horloge. Tijd is inderdaad heel kostbaar.
Wat een verhaal. Gelukkig dat je pa weer thuis is. Van harte met je NA!
Fijn om te lezen dat het goed afgelopen is Geniet nog meer van je familie en van je NA
Gefeliciteerd