Gecondoleerd
Dat loopt nog. Maar hoe eerlijk dat gaat weet je nooit in die landen.
Ze zei het met een lach hoor. En staat ook compleet achter het feit dat ik er een horloge van gekocht heb.
Als je daar nou heen vliegt om dat te regelen heeft je zoon misschien binnenkort ook een nieuw horloge
Tsjemig … verhaal wel zeg. Mooi horloge - zeker een goed initiatief om zoiets te kopen na dit meegemaakt te hebben. Zeer mooi horloge ( mij te groot, maar erg fraai ).
Gelukkig maar!
Wat een verhaal zeg! Gelukkig alles goed afgelopen.
Deze goede afloop heeft een even mooie herinnering middels dit pracht horloge.
Heel veel draagplezier gewenst!
Tjonge zeg, wat een intens en heftig verhaal! Geniet van je NA, die staat nu voor heel wat meer dan zomaar een horloge!
Woorden schieten tekort!!!
Gefeliciteerd met deze bijzondere NA.
Draag hem in goede gezondheid.
Wat heftig zeg! Heel blij te lezen dat het zo is afgelopen.
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Tijd is inderdaad kostbaar… Geniet van al het goeds en moois!
Jeetje. Wat een verhaal…
Gelukkig is het goed afgelopen en heeft je vader er niks aan overgehouden. Kan me voorstellen dat zoiets een behoorlijke impact heeft.
Prachtig horloge overigens
Al bij al is alles goed gekomen, god zij dank, en een heel mooie Breitling, veel draagplezier en nog veel tijd met je papa
Geniet nog lang van je vader en van deze fraaie Breitling.
Heftig verhaal. Blij dat hij heelhuids weer terug is bij zijn familie. Geniet van je horloge, maar nog veel meer van je familie en geliefden.
Je vader heeft zelf waarschijnlijk ook een nieuw horloge moeten aanschaffen?
Probeer zoveel mogelijk tijd door te brengen en te genieten met je vader
De Breitling is mooi meegenomen maar komt in dit geval op de tweede plaats
Wat niet wil zeggen dat je er niet van mag genieten, ben zelf ook een Breitling fan
Heftig verhaal, maar gelukkig met een goede afloop. Geniet van deze bijzondere NA!
Nee die draagt al 20 jaar de zelfde Quartz. Die willen ze zelfs daar niet hebben
Tijd is kostbaar. Zeker een goede herinnering. Gelukkig is het goed afgelopen
Prachtige aanwinst! Wat een verhaal zeg! Uitstekende reden voor dit horloge, geniet ervan en van je familie