NA: Na een jaar wikken en wegen, eindelijk gekocht

Hartstikke mooi. Las net in je reactie dat TGV van The Urban Gentry dit horloge mede heeft ontworpen. Cool! Ja, hij lijkt in veel opzichten op de Murph maar is misschien uiteindelijk wel de originelere keuze. Hoe dan ook was je met beide modellen goed voorzien van een GADA.

Geniet ervan en een goed teken dat je hierna de grootte van je collectie aan het heroverwegen bent!

2 likes

Helemaal fantastisch, ik had nagenoeg dezelfde criteria, bij mij is het de Sinn 556 geworden. De Hanhart zou ik wellicht nog met de blauwe wijzerplaat willen.

6 likes

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! Erg stijlvol.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Hanhart! :hugs::pray:t3:

1 like

Goed teken, maar kunnen ook de wittebroodsweken zijn :sweat_smile:. Gaaf horloge is het zeker :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

mooie keuze,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Hanhart.
Mooi om te lezen dat hij aan al je wensen voldoet.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Hanhart is altijd goed. Het is een “gun” merk.
Toen ik in de fabriek was in Gütenbach werd ik als hun grootste klant behandelt.
Geen merk wat eindeloos groot wil groeien, maar gewoon nuchter blijven doen wat ze doen. Met een prachtige historie achter zich (met Steve McQueen als 1 van de bekendste dragers, en Jort Kelder natuurlijk).

Heel veel plezier met het horloge!

1 like

Gefeliciteerd. Veel draagplezier na een leuke zoektocht.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Klassieke fieldwatch vibes :muscle: Mooi horloge, gaaf merk: veel draagplezier ervan!

Doet me van veraf wat denken aan mijn Murph 38?

6 likes

Echt prachtig horloge!! Goede keuze.
Heel gaaf :index_pointing_at_the_viewer:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :clap:
Deze Hanhart kan zeker nog jaren mee :watch:

1 like

Uitstekende keuze! Geniet ervan!

1 like

Fijn, weer eens wat anders dan de platgetreden banen. Hanhart komt er hier ook nog wel eens. Veel plezier ervan!

1 like

Wat een mooie en toffe Hanhart!

1 like

Heel mooi!

1 like