Hartstikke mooi. Las net in je reactie dat TGV van The Urban Gentry dit horloge mede heeft ontworpen. Cool! Ja, hij lijkt in veel opzichten op de Murph maar is misschien uiteindelijk wel de originelere keuze. Hoe dan ook was je met beide modellen goed voorzien van een GADA.
Geniet ervan en een goed teken dat je hierna de grootte van je collectie aan het heroverwegen bent!
Helemaal fantastisch, ik had nagenoeg dezelfde criteria, bij mij is het de Sinn 556 geworden. De Hanhart zou ik wellicht nog met de blauwe wijzerplaat willen.
Hanhart is altijd goed. Het is een “gun” merk.
Toen ik in de fabriek was in Gütenbach werd ik als hun grootste klant behandelt.
Geen merk wat eindeloos groot wil groeien, maar gewoon nuchter blijven doen wat ze doen. Met een prachtige historie achter zich (met Steve McQueen als 1 van de bekendste dragers, en Jort Kelder natuurlijk).