NA: Na een jaar wikken en wegen, eindelijk gekocht

Nice. Veel plezier ervan.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi horloge met super specs. En natuurlijk de typische Hanhart stijl die ongetwijfeld een belangrijke inspiratie was van de populaire Murph :blush:

Veel draagplezier!!!

1 like

Heel mooi horloge… prachtig en een rustige uitstraling.

1 like

Wat vet zeg!! :clap::clap:

1 like

Gefeliciteerd! Ziet er top uit :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze toffe Hanhart. Veel draagplezier

1 like

Kijk eens goed naar de reacttie van @Problem hierboven :wink: (reactie nr 6 denk ik)

Is echt een schitterende alleskunner! Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Gefeliciteerd-NA

1 like

Gefeliciteerd met je mooie GADA aanwinst. Veel draagplezier ermee!

1 like

Hanhart maakt werkelijk prachtige horloges, gefeliciteerd met de NA!

1 like

Gefeliciteerd! Die is echt klasse… komt tenminste op mijn lijst…

Een echte alleskunner

Veel plezier ermee :slight_smile:

1 like

Goede keus, volgens mij, hoewel ik hands-on ervaring mis. Wel even laten beklijven, hoor, voordat je over gaat tot uitverkoop.

1 like

Mooie aanwinst na een lange zoektocht!

1 like

Uitverkopen ga ik zeker niet doen; er zijn een paar horloges die ik nooit zal wegdoen en ik hou ook van wat variatie van dag tot dag. Maar ik merk wel dat mijn collectie al veel kleiner is geworden en ik steeds meer naar ‘rustigere’, kleinere horloges grijp. In dat opzicht zitten er misschien wel nog enkele ruiltjes aan te komen, want ik ben van het principe ‘nieuwkomer = verlater’ omdat ik geen enorme collectie wil.

En zo blijf je bezig :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige daily beater! Geniet ervan in goede gezondheid​:facepunch:t2::four_leaf_clover:

1 like

Goede keuze. Ik zou er zelf niet opgekomen zijn.

1 like

Mooie Hanhart, stoer en stijlvol!

Wat waren de kanshebbers?

Gefeliciteerd. Prima horloge!

2 likes