NA: Na een jaar wikken en wegen, eindelijk gekocht

  • Traska Summiteer (die komt er misschien nog wel, omdat ik hem net anders genoeg vind, maar ik wilde voor deze geen microbrand)
  • Hamilton Murph (dan vind ik de Hanhart veel beter qua prijs/kwaliteit)
  • Tudor Ranger (een heel pak duurder, en oogt me toch net iets TE simpel)
  • Clemence Munro (te ‘modern ogend’ in mijn ogen + microbrand zonder ‘historie’)
  • Lorier Falcon (die kan er misschien ook wel komen in plaats van de Summiteer, maar die vond ik niet robuust genoeg, en bovendien ook quasi nooit verkrijgbaar; ik vind het wel een mooie spin op het klassieke Explorer design)
  • Galo Super 200 Dark (heb ik even gehad omdat ik dacht dat het de ‘kleinere bandenslet’ koorts zou stillen, maar dat was het toch voor mij niet; de dial zag er veel te modern uit uiteindelijk)
  • Smiths PRS (vind ik veel te veel homage, is bijna nooit verkrijgbaar, en leek me toch een stapje omlaag qua afwerking afgaande op de reviews en beelden)
  • Nivada Grenchen Super Antarctic (de 3-6-9 dial is teveel homage voor mij, en de dial met de driehoekjes vind ik net iets te druk; een BoR bracelet staat mij ook niet zo aan op zo een horloge)
1 like

Prachtig horloge, veel plezier ermee!!:watch:

1 like