NA Na tips-gevraagd-topic

Onlangs vroeg ik tips voor een nieuwe aankoop…Tips voor Zwitser +/-€1000
…voor een Zwitser, met een prijs van… nou ja, redelijk self-explanatory.

De tips VLOEIDEN binnen. Ik mocht er bijna een nieuw datapakket voor aanschaffen. Oris, TAG Heuer, Breitling, Maurice Lacroix… Keuze te over.

Wederkerende term was toch echt Oris. Nou had ik daar persoonlijk nog nooit echt naar gekeken, maar het enthousiasme was vast niet voor niets, toch?
Toen kwam ik tegen de Aquis… Wát een mooi ding! Maar wel een duiker, en de laatste tijd is m’n duiker-“need” helaas wel “satisfied”.

Ik wil echter nog eens een GMT hebben, en reken er maar op dat de Aquis dan wel wordt binnengehaald :smirk:

Toen bleven er nog een paar over. Toevallig was de laatste een Maurice Lacroix. Maurice Lacroix… daar had ik al eerder een topic over geopend. Ik had zelfs al eens eentje gepast, wat beviel, maar qua maatvoering niet.

In het blauw stond een Aikon mét de juiste kastmaat, maar met een hele andere plaatconfiguratie; grijs met rosé-goud. Daar had ik nog nooit over gepeinsd, maar het zag er toch wel fancy uit. Toch maar eens proberen dan :thinking:

Zo gezegd, zo gedaan. Gister, op mijn vrije dag, was de dag om naar Enschede te tuffen. Twee-uurtjes-plus rijden, maar de omgeving is mooi en de voorpret was nog mooier, dus het voelde als een dik halfuur.

Eenmaal aangekomen een leuk gesprek gehad, met op tafel een mooi glas wijn en een werkelijk prachtige greep uit de verzameling van de aanbieder.

Maar het belangrijkste; rond half 8 's avonds reed ik terug naar het Hoge Noorden met om mijn pols deze schitterende Maurits Lakrwa…

Forum - en in het speciaal Leon - bedankt!

56 likes

Gefelciteerd, mooie Aikon😍
Hij draagt heerlijk, weet ik uit ervaring!
Enjoy👌

1 like

Mooi! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooi man. Deze mag gezien worden! Mooi dat je zoektopic hiertoe heeft geleid. Veel plezier ermee!

1 like

Leuk om je verhaal te lezen. Ik benijd je om deze zoektocht, het proces vóór de aankoop is altijd erg leuk en leerzaam. Veel draagplezier gewenst!

3 likes

Maar is deze dan juist 42mm of 39 gewoon benieuwd?

Erg mooie en leuke aanwinst in ieder geval! Gefeliciteerd :tada:!

1 like

Mooi hoor. Vooral die band vind ik prachtig. Heb er zelf ook al vaak naar gekeken maar helaas geen goede ervaring met dit soort vlindersluiting. Ik mis dan de fijnafstelling die bv bij een duikerssluiting wel zit.

1 like

Deze is 42! Voelt toch wat “kloppender”

1 like

Mooi hoor!

1 like

De ML Aikon (lijn) rocks

Deze kleur samenstelling is gewoon heel chique
Met de 200m waterdichtheid en schroefkroon een echte beach to boardroom

3 likes

Gefeliciteerd.

1 like

Heel mooi, gave kleurstelling ook! Veel plezier er van :+1:

1 like

Fraai! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie klok hoor, heeft iets sportief-sjieks over zich. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge, geniet ervan mooie kleur ook :+1:

1 like

Super, gefeliciteerd!! Heel veel draag plezier.

1 like

Nice :star_struck: gefeliciteerd

1 like

Heel veel draag plezier

1 like

Inderdaad een prachtig horloge van een heel mooi merk :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Toffe aankoop en leuk verhaal. Ziet er keurig uit. Ondanks dat ik zelf ook een ML heb was ik niet eens bekend met dit model. Veel plezier ermee!

1 like