NA na uren schuren. Is het mooi geworden? Eterna-matic Kontiki 20

Respect voor het vakwerk. Prachtig eindresultaat. Gefeliciteerd en het blijkt maar weer, de aanhouder wint

1 like

Hulde, erg mooi dit.

Ik doe precies het zelfde met banden en sluitingen.
“Gewoon” schuurpapier en uit de hand werken.

Zelfde voor polijsten, speciale lintjes voor rondingen en/of zeer fijne grit icm met houten koffie lepeltjes waar ik polijst/schuurpapier op plak.

Niks mooier als eigen werk uit de hand.
Top!

2 likes

Bewonderenswaardig mooi werk en resultaat. Die vele uren herstelwerk leveren hopelijk jaren plezier op!

1 like

Gaaf hoor. Mooie Eterna ook… :ok_hand:

1 like

Mooi werk!
Prachtige foto’s!

1 like

Dank je wel! Het is de moeite waard geweest!

2 likes

Ik heb je werk gezien. Geweldig mooi! Dan begrijpen we elkaar in het heerlijke gevoel als iets mooier is dan ervoor.

1 like

Die is superstrak geworden! Ik doe het je niet na :wink:

1 like

Wat een klus, maar oh wat issie mooi geworden!

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier er mee! Leuk, dat zo een zoektocht beloond wordt. :+1:

1 like

Prachtverhaal!

Heel veel plezier gewenst van je NA die je zo mooi en kundig in ere hebt hersteld :ok_hand:!

En die wijzerplaat vind ik echt om van te watertanden, zo geweldig mooi :star_struck:

1 like

Damn dat is heel clean gedaan. Proficiat

1 like

Ik heb nog een donkergrijze liggen voor je…

2 likes

Prachtig en dank voor je leuke verhaal en de mooie foto’s. Nu lekker genieten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

de aanhouder wint! bewondering voor je ge/bedrevenheid om er weer iets moois van te maken :+1:

1 like

Dank! Het renovatieverhaal is prachtig en zo ook de wijzerplaat. Ik kan dat alleen maar bewonderen. Het horloge als geheel is echter niets voor mijzelf…

Prachtig ding geworden je hoeft niet tussen de regels door te lezen dat jij er
zelf heel blij mee bent en trots op het resultaat en daar gaat het uiteindelijk om.
Geniet er van!

1 like

Bedankt,:pray:

Knap hoor om de rechte delen van de kast met schuren toch nog recht te houden
Mooi werk
:+1:

1 like

:joy::joy::joy:
Een koopje dus voor jouw kontiki :wink:
Je bent een harde onderhandelaar, sorry ik kan niet meer afstaan… :crazy_face:

1 like

Prachtig, wederom vakmanschap!!