NA na uren schuren. Is het mooi geworden? Eterna-matic Kontiki 20

Gaaf ding, en heel strak zo na al dat werk!

1 like

:rofl::rofl:

Ik zag de titel en dacht, dit moet wel n topic van @Brodie zijn. En ja hoor! Het voelt als n onverwacht cadeautje :grin:
Prachtig verhaal en prachtig resultaat. Klasse man

1 like

vakwerk! :muscle:

1 like

Mooi! Heel veel plezier ermee.

1 like

Is echt opgeknapt. Respect :pray:

1 like

Erg mooi gedaan!

1 like

Dit is waarom ik de topics maak. Dank voor je reactie!!

Vakwerk, erg mooi gedaan. Geniet ervan.

1 like

Echt heel lekker! :100::fire:

10 likes

Leuk verslag en dito horloge!
Dank voor het delen.

1 like

Poah! Het reliëf en de kleur van die wijzerplaat combineert echt prachtig met het gebrushte metaal van de rest van het horloge. Vind deze veel mooier dan de donkere wijzerplaat.

Gefeliciteerd met dit heerlijke resultaat! Nog leuker dat je dit deels aan je eigen monnikenwerk te danken hebt. Prachtig horloge!

1 like

Ding valt zo heerlijk om de pols terwijl het tocht echt een blok metaal is.

1 like

Dit vind ik ook altijd heel mooi aan horloges. Een metaalkleurige wijzerplaat op zo’n horloge met geïntegreerde band maakt het één geheel en tijdloos. Met kleur soms ook maar het gevoel dat alles uit één stuk metaal is gehakt vind ik erg gaaf.

10 likes

Ik was me daar nog onvoldoende van bewust, totdat je deze voorbeelden liet zien. Leuk, ik deel je voorkeur!

1 like

Zeer mooi gedaan :ok_hand:

1 like

Gisteren eentje gekocht met een Mosaba ESA 9162 caliber.
Zat eerst te kijken voor een Eterna Kontiki 20. Maar dit model springt er echt uit. Prachtige lobster band. Doet me ook denken aan de Rolex oysterquartz.

8 likes

:+1:

Zo hè, wat ontzettend gaaf gedaan en wat een prachtig resultaat!

Dank je voor het delen.

1 like

Heel mooi geworden!! Precies op tijd gestopt, dus niet te netjes / te nieuw geworden. :ok_hand: :+1: :clap:

1 like