NA na uren schuren. Is het mooi geworden? Eterna-matic Kontiki 20

Mooi hoor, en jaloers.
Ik krijg al complimenten thuis wanneer ik een band verwissel zonder te vloeken.

2 likes

Net zoals voorgaande keren een genot om te lezen en de resultaten te bekijken. Die wijzerplaat is inderdaad heel gaaf!

1 like

Nu vind ik lang niet alle KonTiki modellen mooi, net zoals de Seamaster voor mij niet altijd hebzucht oplevert… Maar deze 20 schopt het heel ver, zelfs los van al je engelengeduld en tovenaarskunsten waardoor er een pronkstuk van is gemaakt. Dus van mij 2x een dikke :+1: en geniet er lekker van :four_leaf_clover:

2 likes

Dank je! Ja, dit is echt een smaakgerelateerd horloge. Deze is geweldig maar die letterlijk vette band blijft wennen. Motorrijders sparen hun pols de eerste 50 meter na een schuiver.

2 likes

Puik werk!

1 like

Staat deze ook te koop op Marktplaats?

Klopt. Heb het te koop staan. Alleen voor een goed bod verkoop ik het.

1 like

Erg mooi horloge. Het viel me op omdat ik er een maand of wat geleden via EBay lang naar heb gekeken. Succes!

Wow, wat heb je dit prachtig gedaan! Een heel mooi horloge hetgeen de liefde verdiende die je het gegeven hebt. Geniet ervan.

1 like

Dank je wel Nick! Draag het horloge vandaag ook. Het is kwaliteit van vroeger. En zo’n gaaf ontwerp…

2 likes

Knap werk zeg. Daar zit heel wat tijd en geduld in.
Maar heel mooi geworden :+1:

1 like

Daar zitten heel wat uurtjes in! Mooi hoor

1 like

Pohhh dat heeft even goed uitgepakt zeg! Ben stiekem een beetje verliefd geworden :heart_eyes:
Heel knap werk!

1 like

Bedankt. Het was het alleen al om dit soort comments de moeite waard. Dit soort ontwerpen verdienen het om in omloop te blijven…

2 likes

Mooi werk en schitterend resultaat. :ok_hand:t2:
En verder ook een erg gaaf horloge van een mooi merk.

Wat een mooi strak horloge! Zo mooi om te zien wat je kan doen met een paar uurtjes liefde en aandacht

Wauwwauwwauwwauwwauw. Wat een schoonheid, en wat een vakwerk heb je geleverd met het in ere herstellen. Complimenten en gefeliciteerd,

1 like

:ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Echt heel gaaf :facepunch: top gedaan :ok_hand: geniet ervan.

1 like

Dank voor je reactie! Was een bevredigend werkje

1 like