NA (net afgehaald) Longines 30ch 1949

Gaaf dat hij reageerde. Kan me voorstellen dat als hij zijn ‘stam of approval’ erop zet dat wel een geruststelling is.

Meer foto’s soon please!

1 like

Mooi, draag hem in gezondheid :sunflower:

1 like

Nog kleine bemerking.
Werd gelijk thuis uitgenodigd en bij aankomst zei ik dat ie daar toch mee moest oppassen.
Zijn antwoord was: " Heb enige van je horlogefotos bekeken en zag aan je pols dat je niet meer van de jongste was, dus dat was wel ok "

Waar oud vel nog goed voor is

Hahahaha

8 likes

Mooi exemplaar. Veel draagplezier en dat zal zeker lukken. (je foto’ met je mobieltje deugen ook, hoor!)

1 like

Prachtige aanwinst, topper :+1:
Heelveel plezier ermee!

1 like

Mooi man!!

1 like

Sodemieter, wat een beauty! :heart_eyes:

1 like

Prachtige aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, zo fraai, geniet ervan :ok_hand:

1 like

Wat een prachtexemplaar! Erg mooi! :ok_hand: Gefeliciteerd met deze schitterende aankoop!

1 like

Gefeliciteerd!
Dit is weer zo’n heerlijk verhaal waarbij volgens mij meer dan de helft van de lezers denkt : 'waarom heb ik dat niet opgepakt, uitgevoerd en gedaan?
Abfab dus! :+1:

1 like

Wow, dat is een mooie zeg! :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal, mooie klassieker !

1 like

Tja, misschien geluk dat ik zoveel vrije tijd heb om opzoekwerk te doen
Enige honderden internetpaginas doorpluist om geen kat in de zak te kopen, frustrerend maar ook wel spannend

1 like

Zo he, dat is me er een! Veel plezier ermee

1 like

:star_struck:

1 like

Prachtige aanwinst en een mooi verhaal.

1 like

Hele mooie chrono!

1 like

Wauw wat een mooie! :smiley::sunglasses:

1 like

Omdat er zo zuinig mee is omgegaan zal het goud van de opwindknop en pushers ook nog netjes gedekt zijn.

Want dat vind ik dan soms wel weer jammer als dat er doorheenkomt, alhoewel dat ook wel weer karakter geeft

Ik heb heb 2 rose gouden vintage Chrono’s, 1 mooi ‘doorleefd’ en 1 in perfecte staat, pushers, opwindknop, kast allemaal echt perfect als zijnde nieuw voor een 70 jarige klok, en welke krijgt de meeste draagtijd?..…

De imperfecte, omdat ik daar het meeste gevoel bij heb! :smile:

1 like