Super aankoop. Pracht exemplaar !
Gefeliciteerd met deze NA
Wat een beauty van een horloge.
Wederom een mooi verhaal. Proficiat en geniet er van.
Prachtig man
Lekker bezig, 2 geweldige Longines op een goeie week tijd als ik le niet vergis.
Veel draagplezier
Eigenlijk wou ik een trio, connie, conquest, en polerouter.
Maar de laatste lukte niet erg, en dan kwam ik deze tegen😞
Kon er niet aan weerstaan en misschien is het blasphemy maar voor mij mag best naast de 5513 of de speedy liggen.
Eigenlijk in de midden.
Mijn vrouw is even enthousiast, maar gisteren zei ze toch dat ik nu toch wel een mooie verzameling had.
Nog 1tje schat , moeten vrijdag toch naar de UG meeting in Parijs ?
Drie lucky days in een maand ?
Alle goede dingen bestaan uit 3 zullen we maar hopen.
Oops geen flauw idee ervan dat die niet in 18k waren zoals de rest
Vaak zijn die inderdaad plated (zeker bij de goedkopere merken), maar misschien zijn ze bij deze Longines wel massief, komt ook voor.
Zal er de vijl eens inzetten lol
Trouwens bij de conquest is de crown wel massief, goed te zien aan de slijtage
Haha, het is inderdaad lastig te achterhalen.
Kan straks bij de horlogemaker eens vragen of ie een tester heeft, ga daar toch langs want na 20/25 jaar in de kist zal een service geen overbodige luxe zijn.
We duimen mee voor je
Bedankt Bertus, en als het daar niet lukt is het ook zo.
De jachtkick speelt ook mee in deze hobby, dus als er daar een op tafel komt zal de voldoening minder zijn.
Over een rustige oude dag gesproken, de laatste tijd meer stress dan op het werk.
Dat is een hele mooie!
Ik heb net een oudje van service opgehaald. Ook uit die tijd. Echt zo mooi hoe die oudjes eruit zien. Die wijzerplaat, ik hou heel erg van vintage chrono’s. Deze Longines mag er zeker wezen! ziet er ondanks de leeftijd nog heel gaaf uit. Ik vroeg mij alleen af welke afmeting hij heeft, of heb ik daarover heen gelezen?
Nee die had ik niet vermeld, moet de schuifmaat er nog eens tegen houden, maar ong 38 schat ik zo als ik de connie er boven hou
Dat is best groot voor die tijd. Welk uurwerk zit erin?
Eerlijk gezegd snap ik dat soort testers niet zo, je haalt een toetssteen langs het oppervlak en controleert of het echt goud is. Maar een verguld onderdeel heeft ook echt goud aan het oppervlak, dus zolang iets niet doorgesleten is kun je met een toetssteen ook niet vaststellen of iets verguld is of niet.
Prachtig