Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik vind hem persoonlijk zelf net iets te robuust eruit zien maar dat neemt niet weg dat het toch een bijzonder horloge is!
Geniet er van!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik vind hem persoonlijk zelf net iets te robuust eruit zien maar dat neemt niet weg dat het toch een bijzonder horloge is!
Geniet er van!
Dit kanaal had tijdje terug een leuk filmpje waarin hij verschillende uurwerken naast elkaar legt. Van verschillende fabrikanten. Ook de Cartier komt goed uit de hoek.
Prachtige aanwinst!
En wat een mooi systeem voor bandenwissel.
Très bien!
Fraai om dit horloge eens langs te zien komen. Geniet ervan!
Gefeliciteerd
Ik vond vroeger zo’n Santos niet echt wat, maar inmiddels ben ik aardig bijgedraaid. Heel fraai deze. Mooie band ook. Weer eens wat anders. Veel plezier ermee!
Vind het een pracht van een horloge
Mooie klassieker! En die band is gaaf met al die schroefjes
Verrassend,…
Uiteraard wederom gefeliciteerd en veel draagplezier!
Er zit een Cartier inhouse automatisch uurwerk in.
Ha mooi ! Ik lees het nu. Wel jammer… ik vind persoonlijk de YM40 mooier… maar ja het gaat om jou horloge
Leuk dat je daarna kijkt, een erg leuk kanaal. Bill kan wel wat langdradig zijn, maar altijd volledig.
Een van de weinige ‘Youtubers’ die er echt verstand van heeft en zich daadwerkelijk verdiept in de materie.
Congrats, veel draagplezier
Heel mooi
Werkelijk prachtig, mooi om langs te zien komen op dit forum.
Haha gaaf!
Ik heb deze 2 weken een 16570, een Sub, een Expl 1, een Pelagos en weer een andere Sub gehad.
Maar ik bemoei niet
Nu met mijn sub rust, dus een waardige opvolger!
@anon48385240EV gave NA! Heb de Santos met witte dial altijd al gaaf gevonden. Dit is ook een bijzonder model!
Ik heb overleg gehad met de jury. helaas.
als je de sub weer weg doet praten we verder
Erg sjiek! Trekt me ook al een tijdje, een Cartier. Twijfel er nog over en ook of t een Santos of Tank Louis moet worden. Deze is in elk geval erg mooi!
Gefeliciteerd! Supermooi. Volgens mij kan de Santos wel eens de nieuwe Datejust worden, qua forumlieveling.