NA: Niet zo vaak gezien hier op t forum; Cartier Santos

Ben wel nieuwsgierig hoe je daar bij komt? Misschien heb je gelijk maar ik kan het me niet voorstellen.

1 like

Geweldig @Jurk :joy::+1:

2 likes

Hij is ook buitengewoon vriendelijk. Heb al eens een keer met hem geskyped en wat mailtjes heen en weer gestuurd. Je kunt vast wel raden waarover en waarom🙊

1 like

Erg mooi.
Ik ga die cartiers steeds meer waarderen. :+1::+1::+1:

2 likes

Prachtig horloge en eens wat anders dan hier allemaal voorbij komt…

Helaas voor mij was de Choclate YM toch nog wel een stapje hoger op de ladder als je het mij vraagt :sweat_smile:

Veel draagplezier en hoop dat deze wat langer blijft :+1:t2:

2 likes

Haha ik hoop het… dan kan ik ooit eindelijk ook eens een keer cashen! :joy:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Een eigenzinnig horloge met een uitdagende elegantie!!
Ik wens je er dan ook een sprankelende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ahh nee een Cartie…oh die is wel gaaf zeg! :joy:

Mooie aanwinst! Een YM is niet helemaal mijn ding en normaliter een Cartier al helemaal niet.

Maar!!! Deze kan me wel bekoren! Mooie band en een mooie wijzerplaat.

Veel plezier met deze NA :+1:

1 like

Dit is echt een prachtig horloge! :heart_eyes: Een sieraad aan de pols! :ok_hand:

Van harte en geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Zeer mooi, gefeliciteerd.

1 like

Prachtig. Ik draag zelf meer tool watches, maar ik vind Cartier toch wel echt bijzonder. Duidelijke keuze voor het horloge als sieraad met eigen en iconische modellen.

Bij mijzelf vind ik het (nog) niet staan. Ik ken iemand met een Cartier Pasha en ik denk altijd “hoe tof is dat” maar op een of andere manier vind ik mij zelf te ingetogen. Door dit soort foto’s ga ik daar wel weer over twijfelen. In de toekomst misschien toch weer eens proberen.

1 like

Mooi! Ook die manier van bandenwissel is tof. Benieuwd hoe ie er op leer uitziet, wil je daar eens een foto van posten? Cartier blijft toch wel cool hoor. Mooie, luxueuze uitstraling.

1 like

Inderdaad een niet alledaagse verschijning.
Ik vind hem zelf wel voor een dandy recruiter uit the City.

1 like

Van de ene knaller naar de andere! Erg mooi! :ok_hand:t2:

1 like

Nette NA hoor, ik vind vooral de band echt fantastisch :ok_hand:

Gefeliciteerd, schitterend :ok_hand:

Reeds 3 Cartiers gehad, en elke keer zeer tevreden mee geweest. Dit is wel een hele mooie. Wil je voor het forum een foto tonen met die lederen band? Had deze ook gespot bij @Crownguard, ga nu zijn site in de gaten houden voor die YM

2 likes

Als je horloges gaat antropomorfiseren zou ik voorstellen dat je het geld wat je in die Cartier hebt gestoken beter had kunnen gebruiken om een fatsoenlijke psychotherapeut te vinden.

Dat gezegd hebbende: De Santos is gewoon mooier, ondanks de betreurenswaardige ontwikkeling dat sinds de Oscars en Grammy’s de Santos plotseling een hip-hopartisten-, acteurs- en sportlui-horloge is geworden.

Kortom: Gefeliciteerd met deze keus. Ik zou 'm zelf in een iets andere versie en op leer willen hebben, maar het is een geinig horloge met een wunderbare geschiedenis in de luchtvaart.

Well played, sir.

2 likes

Gaaf horloge. Moet op de een of andere manier altijd aan Pablo escobar denken als ik dit model voorbij zie komen. Vind het alleen jammer dat de schroefjes niet goed zijn uitgelijnd. :nerd_face:

2 likes

Hij heeft hem al hoor! Nice! Lichtelijk jaloers :sweat_smile: ik zit erop te wachten…mijn toekomstige vrouw wil hem aanschaffen voor ons huwelijk (maandje of 6-8?)…zelfs al om gehad alles haha…gefeliciteerd! Echt mooi…foto uit de winkel…

6 likes