NA: Niet zo vaak gezien hier op t forum; Cartier Santos

Tis een model met heel veel geschiedenis (eerste polshorloge), een uitgesproken en enorm herkenbaar design, een paar beroemde mythische dragers (oa Gordon Gekko) en goed verkrijgbaar, want veel verkocht. Nu vinden velen hem lelijk, maar smaken veranderen. Wie had een paar jaar geleden gedacht dat een 2-tone dj hier zo geliefd zou zijn?

1 like

Mooi ding, van harte! Persoonlijk zou ik wel serieus moeite hebben met de niet uitlijnende schroefjes in de bezel en band, kan m.i. beter in deze prijscategorie.

1 like

Even voor de foto op de bijgeleverde band; weet niet of dit helemaal mijn kleur is dus weer terug op staal gezet…

10 likes

Prachtig horloge.
En verfrissend om het hier op het forum te mogen bewonderen!
Bedankt

2 likes

Mooi horloge. De band lijkt me een meesterwerk als ik jouw verhaal lees. Heel veel plezier ermee!

1 like

Top dit. Off the beaten track. Zou dit het post-Rolex tijdperk op HF inluiden? Doe eens anders, ben geen lemming. :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Onwezenlijk vet. Zou zelf altijd de klassieke witte plaat nemen, maar dat is smaak.
Heb wel altijd moeite met de maat in te schatten van een niet rond horloge. Die 39,7, is dat horizontaal, verticaal, diagonaal …?

2 likes

Daar sluit ik mij bij aan! :watch:

1 like

Moo, mooi, veel draagplezier met dit prachtig horloge, vind 'm persoonlijk het mooiste op staal, :+1::+1::+1:

1 like

Niet mijn bandje ook, maar wel heel mooi op leer!!

1 like

Ik begrijp er niets van om de werkelijkwaar briljante YM in te ruilen voor deze dr. Phil klatser (maar dat zal dan wel aan mij liggen)

1 like

Stijlvoller en chiquer dan dit kan eigenlijk niet! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :smile: :+1:

1 like

Schitterend horloge om de pols en enkele duizenden euro’s terug in de zak, nou ik snap dat heel goed.
Wat ik niet snap is dit :

in iemand zijn NA topic.

5 likes

Mooie klassieker, je hebt de juiste keuze gemaakt.

1 like

Helemaal mee eens. Het is beter om je mond te houden als je niets positiefs te melden hebt.

4 likes

Ok dus je moet je mond houden als je iemands NA niet begrijpt?
Vreemd

Vooral is het juist de bedoeling dat een ieder zijn smaak ventileert op dit forum en dat je als lid ook een ander geluid mag horen dan louter positief

2 likes

Leuke en indrukwekkende Cartier :+1: :+1:

Cartier haalde zijn inspiratie bij deze
https://youtu.be/JNXE9sXKVCM

:crazy_face:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA.

De YM weg :thinking:, vond het heel gaaf staan!

1 like

Gefeliciteerd. Niet een swap die ik zelf gemaakt zou hebben, maar dat mag jouw pret niet drukken. Ben benieuwd hoe lang ‘ie blijft!

1 like

Je kan zeggen dat je iets niet begrijpt. Maar je geeft er meteen een kwalificatie aan door je uitspraak “dr Philklatser”.

Vind ik trouwens ook onzin, dr Phil draagt niet zo’n stijlvol horloge

6 likes