Waarschuwing! Dit is een klap voor mijn Seikofans. Lezen op eigen risico
Grappig hoe het allemaal zo kan lopen.
Via @Erik11 ben ik in contact gekomen met verkoper Redwatches. Notabene een stadsgenoot. Wat wil je nog meer Kan goed zijn, maar ook gevaarlijk voor een liefhebber hehehe
Je weet hoe lastig je soms van een specifiek horloge af kunt komen. Rond bellen, maar niemand biedt de juiste prijs. Langzaam word je onzeker. Alleen een beetje geluk kan je nog redden … hoop je Daarnaast sta ik niet bekend om mijn geduld. Als het eenmaal in mijn hoofd spookt dat een horloge weg mag … herkenbaar?
Ik had een horloge in mijn bezit. Wel meerdere natuurlijk hahaha. Alleen dit model was niet alledaags en ik was op zoek naar een liefhebber. Ridvan en ik raken die bewuste dag in gesprek. Uiteraard begin ik over mijn horloge en zo komen we er dus achter dat hij een koper voor me heeft. Opgelucht! Kan geen toeval zijn … iets van sterren, zon - en maanstand
Zo gezegd zo gedaan en binnen enkele dagen was het horloge verkocht. Een echte verkoper heeft natuurlijk direct een ander horloge klaar liggen waar je hard sneller van gaat kloppen of waar je eigenlijk altijd nieuwsgierig naar was. Direct met mijn achterban @malus65 @Erik11 @Thehaguedragon @Windhund overlegd, maar het was het laatste duwtje van @EricPP die me over de streep trok. Eigenlijk geen flauw benul wat ik kocht, maar de prijs was scherp en ik had al een goede ervaring met de verkoper.
Een paar weken later was ie binnen. Direct om de pols. Na 5 minuten dragen … totaal verrast! Even stond de tijd stil … heb ik nou mijn grail gevonden zonder dat ik er bewust naar heb gezocht Wat draagt ie geweldig … just PERFECT. Het draaien van de bezel … heerlijk! Het voelen van de kroon … LEKKER
Als laatste glidelock
Eindelijk een horloge dat perfect om de pols zit. Geen dag geen datum … gewoon rust
Nu snap ik alle Rolexliefhebbers pas … ongekend … next level. Je zou bijna vergeten dat je een niet alledaags som geld voor heb neergelegd. Verantwoord? JA ZEKERS
Waarschijnlijk is dit saaie verhaal al door de vorige dragers vele malen verteld, maar ik moest het even van me afschrijven
No Date 4 you Mister! That’s what she said
Maak kennis met de 114060 by Rolex
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/8/a/8a275392bd24d379c85075664cf659c4f8abd325_1_690x388.jpg