NA: No Date for you mister! That's what she said LOL

Waarschuwing! :no_entry_sign: Dit is een klap voor mijn Seikofans. Lezen op eigen risico :skull_crossbones:

Grappig hoe het allemaal zo kan lopen.

Via @Erik11 ben ik in contact gekomen met verkoper Redwatches. Notabene een stadsgenoot. Wat wil je nog meer :wink: Kan goed zijn, maar ook gevaarlijk voor een liefhebber hehehe

Je weet hoe lastig je soms van een specifiek horloge af kunt komen. Rond bellen, maar niemand biedt de juiste prijs. Langzaam word je onzeker. Alleen een beetje geluk kan je nog redden … hoop je :scream: Daarnaast sta ik niet bekend om mijn geduld. Als het eenmaal in mijn hoofd spookt dat een horloge weg mag … herkenbaar?

Ik had een horloge in mijn bezit. Wel meerdere natuurlijk hahaha. Alleen dit model was niet alledaags en ik was op zoek naar een liefhebber. Ridvan en ik raken die bewuste dag in gesprek. Uiteraard begin ik over mijn horloge en zo komen we er dus achter dat hij een koper voor me heeft. Opgelucht! Kan geen toeval zijn … iets van sterren, zon - en maanstand :star:

Zo gezegd zo gedaan en binnen enkele dagen was het horloge verkocht. Een echte verkoper heeft natuurlijk direct een ander horloge klaar liggen waar je hard sneller van gaat kloppen of waar je eigenlijk altijd nieuwsgierig naar was. Direct met mijn achterban @malus65 @Erik11 @Thehaguedragon @Windhund overlegd, maar het was het laatste duwtje van @EricPP die me over de streep trok. Eigenlijk geen flauw benul wat ik kocht, maar de prijs was scherp en ik had al een goede ervaring met de verkoper.

Een paar weken later was ie binnen. Direct om de pols. Na 5 minuten dragen … totaal verrast! Even stond de tijd stil … heb ik nou mijn grail gevonden zonder dat ik er bewust naar heb gezocht :blush: Wat draagt ie geweldig … just PERFECT. Het draaien van de bezel … heerlijk! Het voelen van de kroon … LEKKER :stuck_out_tongue: Als laatste glidelock :raised_hands: Eindelijk een horloge dat perfect om de pols zit. Geen dag geen datum … gewoon rust :ok_hand: Nu snap ik alle Rolexliefhebbers pas … ongekend … next level. Je zou bijna vergeten dat je een niet alledaags som geld voor heb neergelegd. Verantwoord? JA ZEKERS :clap:

Waarschijnlijk is dit saaie verhaal al door de vorige dragers vele malen verteld, maar ik moest het even van me afschrijven :point_up:

No Date 4 you Mister! That’s what she said :joy:

Maak kennis met de 114060 by Rolex :heart_eyes:
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/8/a/8a275392bd24d379c85075664cf659c4f8abd325_1_690x388.jpg

79 likes

Nice! Dat is nog eens andere koek.
Van harte!

1 like

Very nice! Van harte :+1:

1 like

Van harte Gio! De GMT is pleituh dus?

1 like

:facepunch:t3::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops: lekker G :ok_hand:t3:

1 like

Yep … trok het niet meer. Zo’n oudje is niets voor mij @Utrecht2 hahaha. Zeker niet in die prijsklasse :grimacing:

2 likes

Geloof me, het zit allemaal tussen de oren…:wink:

Maar proficiat met deze klatser!

1 like

Nee hoor…tussen de broekzakken :joy:

2 likes

Rust in de tent! Proficiat, omhouden en nooit neer af doen!

Grtz. Erik

2 likes

Topper nu genieten van deze prachtige aanwinst !!

1 like

Heerlijk G! En nu genieten

1 like

Lekker enthousiast verhaal!
Ik hou deze MP verkoper in mijn voorgaande woonplaats de afgelopen tijd ook wat vaker in de gaten. :wink:

2 likes

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Klasse! Proficiat en veel plezier!

gr, HJR

1 like

Blijft een topklok.
Gefeliciteerd.

Enige vervelende aan Rolex is dat wanneer je er eenmaal gewend aan raakt een ander merk horloge (materiaal)technisch toch altijd wat minder is. Luxe went snel :slight_smile:

2 likes

Helemaal goed, van harte gefeliciteerd! :+1:

En vasthouden die rust, adem in, adem uit, adem in, adem uit… :joy::joy::joy:

1 like

Een TOPPER, buiten iedere discussie, en welkom bij de ‘Club van Rolex-eigenaren’ :relaxed:

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst! :+1:

1 like

Congratz! @Sprinter

Helemaal waar , afwerking en materiaal staat op belachelijk hoog niveau bij Rolex.
Ik merkte dit verschil goed bij aankoop van een nieuwe P.O , de Oysterband is echt een stuk beter.

Nu wil ik hem ook hebben :slight_smile:

2 likes

…en ik heb je nog wel geprobeerd ervan af te houden! Niet gelukt. :grin:
Als jij je er goed bij voelt dan gun ik het je van harte gappie!

1 like