NA: nog één 🤨😳😳. Wel een hele grote blij 😜

Een paar weken geleden heb ik besloten om afscheid te nemen van mijn prachtige Grand Seiko Spring drive. Er staan een aantal horloges in bestelling maar dat was niet de reden waarom ik afscheid nam van de GS. ik had een horloge op het oog die ik graag wilde, de Rolex OP 39.

In eerste instantie de OP met Rhodium wijzerplaat. Hoe meer ik er echter naar keek hoe meer de blauwe dotjes en de indexen op 3, 6 en 9 mij tegenstonden, uiteindelijk uitgekomen op de OP met witte wijzerplaat: clean, indexen in balans rust op de wijzerplaat en een mooie gesatineerde kast en band.

Nadat ik het horloge daadwerkelijk had gezien was er toch niet echt een wow gevoel, dat was een teleurstelling. Wellicht omdat ik mijn Datejust 41 inmiddels gewend was. Dezelfde avond samen met mijn partner besloten om een Datejust met Rhodium wijzerplaat te bestellen maar dan één zonder fluted bezel en met een oysterband omdat ik reeds een Datejust heb met een zwarte wijzerplaat, fluted bezel en een jubilee band.

Ik heb al eens eerder gezegd dat de Datejust voor mij als een soort magneet werkt. Ik vind de Datejust een geweldige uitstraling hebben, voor mij één van de mooiste horloges dat bestaat. Het heeft namelijk alles wat een horloge voor mij zou moeten hebben namelijk: elegant, sjiek, sportief en in balans. Gewoon wow dus

Kort nadat we hebben besloten om het horloge te bestellen bij de AD (ja ook de Datejust met Rhodium wijzerplaat hadden ze niet op voorraad bij SenC) zagen we dat er op HF een nieuwe Datejust 41 met Rhodium wijzerplaat werd aangeboden. Ik heb direct een PB verzonden en een afspraak gemaakt. Vanmiddag hebben we het horloge opgehaald. Thuis het horloge bevrijd van achtergebleven stickers :stuck_out_tongue_winking_eye: en vervolgens om de pols geslingerd.

Wow :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Wederom een grote blij :+1:.

Tijd voor een aantal foto’s. Dank voor het lezen allemaal.

129 likes

Alwéér een? Goed bezig! :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi hoor! :smiley::ok_hand:

1 like

Prachtig! :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Beauty! :ok_hand: Van harte. :+1:

1 like

Ja :flushed:

1 like

Zoals eerder aangegeven een prachtaanwinst :+1:t2::ok_hand:t2:

1 like

Dank je :+1:

1 like

Het forum heeft jou financieel geen goed gedaan zie ik :grin:
Veel draagplezier!

4 likes

Echt prachtig, gefeliciteerd

1 like

Beauty!

1 like

Lekker man! Echt een topper. Geniet er van

1 like

Heel heel heel erg smaakvol! Proficiat met deze mooie nieuwe aanwinst!

:beers:

1 like

Het kost inderdaad wel een paar centen maar het geeft ook veel plezier :grin::grin:

1 like

Dank je, de schoonheid is lastig te vangen op een foto en de beleving al helemaal niet :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand::+1:

1 like

Mooie aanwinst! Jij laat er geen gras over groeien zeg😄

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

Proficiat

Gefeliciteerd!
Ja, dat is ook de manier om de one watch to rule them all te scoren… gewoon álles kopen! :wink:.

Heel cool! Staat ook goed naast de andere DJ. :+1:

2 likes