Heb ik uiteraard. Wel even vantevoren laten weten, kan ik hem koud zetten. Donderdag tot zondag heb ik bezoek, dat wel.
Geweldige revieuw, ben nieuw hierzo maar ben meteen fan! Ooit wil ik ook een Seiko waar ik zo tevreden mee ben…
Mooi horloge!
Hahaha… Ik neem hem de volgende keer wel mee. Boefje, een twee jaar oud topic.
Je schoof hem zelf naar voren.
Leuk geschreven. Morgen maar eens rustig de muziekjes beluisteren want ega slaapt al.
Dit is een prachtig horloge, met heel mooie details. Door de indices, seconds track en de diepe zwarte wijzerplaat vind ik dit echt een pareltje. Maar dan die datum… Die vind ik ook geweldig. De datum verschuilt zich mooi op die positie, mede dankzij het gekleurde datum wiel, en laat zo de indices vrij. Een toffe oplossing.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Zo. Ik was zelf ook blijkbaar al aan het slapen… Even op een oude NA reageren. Maar blijft een leuk horloge
Dank je. Ik feliciteer mezelf nog vaak met de aankoop van dit horloge, ook na twee jaar nog. Erg blij mee, zeker een blijver.
Heerlijke longread!
Dank je! En hij is een blijvertje, want ik heb hem inmiddels langer dan drie jaar.
Ik dacht wat een mooi nieuw horloge. Maar inmiddels dus alweer 3 jaar in de collectie.
Moiie plaat, kast, en een datumvenster wat discreet genoeg is.
(Ik heb een paar zonder, maar de datum mis je dan toch.
Ook ik heb na drie jaar nog genoten van dit oude NA topic. Blij dat dit naar boven is gepopt, ik blijf genieten van je schrijfsels en de antwoorden en reply’s
Hier dan ook nog altijd een schitterend horloge in een fantastische verzameling