NA: Obris Morgan Infinity (3e lichting)

Vandaag aangekomen, net uitgepakt: m’n derde OM Infinity. Ik ben een serie-aankoper, en bij deze heb ik ‘t nog zwaarder te pakken dan anders :sweat_smile:
Ik had al de grijze eerste, zwarte tweede en nu dus de blauwe derde generatie. Ben heel benieuwd naar hoe deze zich in daglicht gedraagt!

Voortzetting van de discussie NA: Obris Morgan Infinity (2e lichting):

29 likes

Als je morgen dan toch nieuwe foto’s maakt, zou je dan ook eens wristshot kunnen plaatsen? Ik heb het idee op de stock foto’s dat de L2L vrij fors is en dat de lugs hier niet bij helpen (zie plaat onder)

1 like

Is goed. Ik kan wel alvast zeggen dat ik het met de metalen band (die echt wel geweldig is) op mijn 19 cm pols net aan vind, zou niet groter moeten zijn. Komt waarschijnlijk omdat die solide endlinks wat uitsteken, zoals op jouw stock foto te zien is.
Op rubber vind ik 'm zelf prima te doen.

Beetje formaat Sumo, en scherper dan ‘n Samurai

2 likes

Laat ik nou net heel erg fan zijn van de Samurai (en als daily gebruik tegenwoordig)

Obris altijd ook in het vizier gehouden, zeker met die sunburst dial… ik kijk uit nr de foto’s :blush:

Samurai +1!
Eigenlijk +5, had ik al iets gezegd over serie-aankoopgedrag… :sweat_smile:

Als referentie dan

Infinity, is wat groter toch:

De hele familie:

De nieuwste is eigenlijk zwart met af en toe een zweempje blauw. In ‘t ene soort licht komt dat er beter uit dan in ‘t andere soort, zo lijkt wel. Ik vind ‘m gaaf!

1 like

Iets minder harig vergelijk:

Blauw geweld:

Ander licht:

1 like

Heel mooi!

1 like

Daar kun je, al dan niet gedwongen, voor opgenomen worden.
Ik vind die dial wel gaaf met de zweempje blauw, dat zeg je goed!

1 like

Jij kan hem hebben, ik denk dat ie voor mij te groot is …

1 like

Ik denk soms wel 's dat dat ook beter zou zijn, qua bescherming van mezelf tegen nog meer aankopen. :wink:

1 like