NA: Obris Morgan Infinity

Afgelopen maandag verstuurd en vanochtend al in ontvangst mogen nemen van de Fedex bezorger: de net uitgebrachte Obris Morgan Infinity!

Brush finish met blue sunburst dial en sandblasted wijzers. Enkel de secondewijzer heeft wat kleurtjes, dat bevalt me op het eerste gezicht prima.

Hij oogt een stuk hoekiger en wat ‘agressiever’ dan de SKX, maar dat vult elkaar mijns inziens goed aan. Formaat is wat mij betreft ook goed (zou niet groter moeten overigens). Band op maat maken was een fluitje van een cent met de geschroefde links en de band oogt ook erg robuust, maar niet lomp.

Eerste indruk is :heart_eyes:

Bedankt voor het kijken!

41 likes

Mooi! Het blijft een gaaf merk!

1 like

Van harte!

1 like

Mooi! Het is inderdaad net even wat hoekiger / meer rechte lijnen wat hem uniek maakt.

1 like

Ik vind hem ook gaaf. Als hij wat kleiner was had ik hem denk ik ook wel besteld…
Misschien pik ik er nog wel een keer op van het blauwe gedeelte…

Veel plezier er van iig!

1 like

Mooi blauwtje op de wijzerplaat :+1:

1 like

Fraai ding! Krachtige uitstraling.

1 like

Ziet er goed uit.
Felicitaties!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Ingetogen schoonheid met een sportief karakter!!
Ik wens je er veel plezier mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Prachtig! :heart_eyes:
Die van mij komt maandag aan, als 't goed is. Ben heel benieuwd.

1 like

Sehr schön!!

1 like

Dank allemaal :thumbsup:

@Royce: jij was voor de grijze MOP dial gegaan toch? Ben benieuwd hoe die er irl uit ziet.

Mooi mooi mooi :facepunch:t3:

1 like

Grijze sunburst, en reken maar dat ik meteen foto’s ga plaatsen…! :wink:

1 like

Congrats! Vind 'm super! Ga kijken of ik er een kan scoren wanneer ze weer beschikbaar komen :slight_smile:

1 like

Nice👌

1 like

@ThomThom moest je bijbetalen voor de import?

Heb bij aflevering niets hoeven bijbetalen, maar het is nu nog te vroeg om het zeker te weten. Als ik het goed heb stuurt Fedex achteraf een factuur indien er sprake is van import- en inklaringskosten. Even afwachten nog dus.

Thanks voor de comment. Wacht nog op mijn Infinity :smile: dan weet ik wat wat fedex doet :wink: verwacht hem morgen of dinsdag!

1 like

FedEx stuurt inderdaad achteraf een rekening, reken daar maar gewoon op.
OM heeft volgens mij als waarde wel $90 opgegeven, dus hopelijk valt ‘t mee verder - was in ieder geval wel zo met m’n twee Aegissen.