Prachtig man! Gefeliciteerd en draag m in goede gezondheid!
Poah mooi ding hoor! Prachtige aanwinst
Blijft één van mijn all-time favorieten, de Santos. Gefeliciteerd met je NA, veel plezier er van!
Wat mij betreft is de Santos het horloge wat iedereen in de collectie moet hebben op een bepaald punt. Bij mij komt-ie er ook zeker nog bij!
Yep. Gave NA. Nu lekker genieten!
Leuk verhaal over jouw horlogereis.
Heel mooie seamaster. De blauwe en bruine zijn ook beaties zeg.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst. Ik ben benieuwd wanneer het weer gaat kriebelen. Of ben je weer voor 10 jaar klaar
Dank jullie wel!!
Jaaa ze kunnen ook heerlijk naast elkaar. Mooi verschil qua stijl!
Haha keuzes keuzes! Maar zeker ook heel vet! Vond em ook echt heel mooi in t echt!
Leuk leuk!
Ik heb me voorgenomen om dat oké te gaan vinden…
Wel benieuwd, momenteel heb ik nog even mijn 6ste zintuig staan op “elke muur scannen op gevaar”.
Benieuwd wanneer dat er weer af is…
Ja vindt t ook leuk dat ze mee denkt. Grappig genoeg had ze dus in eerste instantie lichte voorkeur voor de bruine. Meestal bij 2 goede keuzes vindt ik het dan leuk om dan haar voorkeur te kiezen. Ditmaal merkte ik dat ik blijkbaar toch voorkeur had voor de witte. Soms komen daar achter doordat iemand iets anders kiest.
heel leuk aan de Santos dat je die schakels er in 1 minuut zonder tools tussenuit haalt. Zo kan ze hem dus ook makkelijk om.
Thanks Vincent! Qua pret heb ik er nu al een hoop uit!
Ha nou idd!
Precies het gevoel wat ik ook kreeg! Haha. Leuk dat ie op de shortlist staat!
Ja absoluut, de doorslag zat hem hier in t “dit is de klassieke combi”.
ik stel mijn verwachtingen bij naar 10 maanden. Kijken of t helpt…
Wow, wat een mooi horloge. Gefeliciteerd met je aankoop en veel draagplezier.
Thanks! Moet gaan lukken, het begin is iig top!
Gaaf! Heel veel draagplezier. Een TT Santos Galbée staat ook nog op mijn lijstje. En leuk dat je vrouw hem ook draagt
Gefeliciteerd Pim! Wat een mooie aanwinst! Je enthousiasme straalt door het verhaal heen .
En @MrMojo is idd een heel relaxte kerel
Thankssss! En dragen is een groot begrip. Ze vind hem wel tof en vooral hoe makkelijk (voor mij) ie kleiner gemaakt kan worden met dat gave systeem van Cartier. Daardoor kan ie ook makkelijk voor haar.
Lijkt mij iig tof om lekker uit eten te gaan terwijl ze hem draagt.
Het lijkt dr alleen wat spannend omdat ze de prijs weet.
Maar ja, hier weten we allen, dat went gauw…
Dubbel dank je wel @Jurk Jur!!
En mooie aanpassing en terugblik op die gave tekening!
Ja hij werd ook echt een heel stuk relaxter toen de random reader er bij kwam. Daarvoor zaten z’n vingers nog wat strak om m’n keel.
Fantastisch veel plezier ermee!
Ja dat was even pittig.
Gefeliciteerd met deze aanwinst en bedankt voor het leuke verhaal!
Thanksss!
Kak, nou heb ik weer zin om de Big Lebowski te zien!
Met alle plezier, lees het ook altijd graag van anderen.
Ah, dus jij hebt 'm voor m’n neus weggekaapt.
Feli, geniet ervan!
Oh haha, je had pech, ik was de laatste tijd t blauw als een malle aan t refreshen.
Hoewel, zag ik er vanochtend/gister niet ook weer 1 online komen?
Leuk verhaal om te lezen.
Thanks!
Erg mooi gefeliciteerd!