Geniet ervan
Dank jullie wel!
Dat is al vol aan de gang!
Ik begrijp je helemaal maar ik ben op een positieve manier bevooroordeeld want bij mij gebeurde een maand of 2 geleden hetzelfde. Sindsdien heel vaak op mijn pols. Wat een fantastisch mooi horloge. Ik draag het net zo goed bij een t-shirt als bij een kostuum.
Geweldig mooi horloge. Gefeliciteerd met deze aanschaf. Heel veel plezier ermee.
Ik heb de bezel van mijn nieuwe Santos 2 dagen krasvrij weten te houden.
Nou idd, zo zag ik het ook echt voor me, zo tof is dat!
Dank je wel!!
Netjes!
Gefeliciteerd, nu is hij echt van jou.
Pino of batman?
Beide opties spreken me aan maar -helaas- meestal saai zakelijk grijs of blauw.
Ah! Een pak! Kijk. Sorry man. Kon het niet laten. Kostuums doen me altijd aan Lodewijk XIV thema-avonden denken.
Dat gezegd hebbende… Die inmiddels beduimelde Santos kan gewoon echt overal en altijd. Bizar eigenlijk.
Heb je nog andere leren bandjes bij behalve die electrisch blauwe? Ik heb nog middenbruin, cognac en navy, en dat maakt het echt heel erg veelzijdig.
De blauwe is van TS. Ik heb wel nog deze:
Wat betreft het “kostuum”:
Een kostuum bestaat uit een colbert, pantalon en soms een vest en is bedoeld voor formele gelegenheden. Een pak bestaat uit een colbert en pantalon en is gemaakt van een dikkere stof en bedoeld voor meer casual gelegenheden.
Mooi horloge en mooi verhaal!
Mocht die uitnodiging ooit op de mat vallen weet ik iig welk horloge ik omgooi!
Nou ja, dit gevoel dus, ben benieuwd!
Cool, heb je hier miss nog plaatjes van? Die Cognac is dan de bijgeleverde Cartier band?
Zelf dan alleen die heerlijke blauwe (naast de meegeleverde bruine)
Ook een mooie match hoor!
Bedankt!
Prachtig!