NA: Omega Constellation 168.005 (Blauwbeers eerste vintage)

Heel mooi horloge. Dat maakt een mens blij! Uw verhaal met plezier tot op het einde gelezen.

1 like

Ik ben fan van de Pie-Pans! Prachtig. Veel draagplezier.

1 like

Mooi man, met nog in het achterhoofd hoe hij was, is dit een prachtig resultaat geworden! Mooi verhaal erachter, goed dat deze in de familie blijft. Voor altijd koesteren!

1 like

Prachtig om te lezen en te zien!
Het om en om dragen voegt imho iets toe!

1 like

Helemaal top! Geniet er van!!

1 like

Mooi ding hoor, draag hem met trots. Lijkt me wel balen als je hem weer in moet leveren bij je broer. Hoop voor je dat er niet al te vaak van dat soort familieaangelegenheden zijn :wink:

2 likes

Ik hoop juist van wel. Het lijkt me leuker om het horloge eens in de maand over te dragen en te weten dat het horloge over een maand terugkomt, dan om het horloge zes maanden te bezitten, in welke zes maanden dan gewenning kan optreden en in de volgende zes maanden gemis.

Ik had nog niet gereageerd in deze draad, maar je weet reeds mijn mening over die ouwe rommel @Blauwbeer.

2 likes

Zeker. Je vindt het zoā€™n rotzooi dat je het uit medelijden van mensen koopt zodat die er maar vanaf zijn.

2 likes

Mooi verhaal en fotoā€™s dank! Doet me denken aan mijn vaderā€™s horloge (ook op perlon!) wat ik helaas vernielde met een val op de brommer. Heb er nog altijd spijt van. Draag het met trots! :+1:t2:

1 like

Je bent in de war met de Speedmaster Arend. :grin:

1 like

Dat maakt het horloge toch het meest speciaal! Mooi verhaal en veel plezier er mee. :+1:

1 like

Type foutješŸ˜±

1 like

Mooi verhaal en een prachtig horloge! Hoop er ook ooit 1 te kunnen bemachtigen.

1 like

Heel goede keus Nico Rijsman! Nooit meer wegdoen deze klassieker van je vader! :+1:

1 like