NA: Omega Constellation Crosshair 18krt goud 1954

@Tissot62 @goedie @BH_ @wekke @HorloG @Watch4Beauty

Jullie en de rest bedankt voor alle informatie. Ik heb geluk gehad met een correcte verkoper, hij neemt het horloge terug.

Bedankt forum voor alle infošŸ‘!

17 likes

Dit is een mooi voorbeeld van het voordeel dat je hebt als je je aankoop direkt op het forum introduceert, ( zou zelfs beter zijn het te doen voor je tot de koop overgaat)
indien je het niet getoond zou hebben en misschien nog een ganse tijd in de kast had liggen zou het al moeilijker worden om de verkoper te overtuigen,
ik ben zeer blij voor je dat de verkoper goed reageert, ik denk dat je je nu terug wat beter voelt want de aankoop van een gouden constellation zal zeer zeker niet gratis geweest zijn,

1 like

Dat is erg netjes van de verkoper. Ben nu wel benieuwd waar je hem hebt gekocht. Ebay of particuliere verkoper binnen NL?

2 likes

Dat is inderdaad echt super netjes van de verkoper!!
Zulke verkopers kom je niet vaak tegen!!

Toch erg jammer dat het zo gelopen is met je NA…
Veel succes met de zoektoch naar het volgende exemplaar!!

2 likes

Blij dat je geld terug hebt gekregen :+1:

2 likes

Was weer een mooi topic geworden, was even bezorgt over de mogelijke afloop.

Nou, @paulfrank94 op naar een goed exemplaar en dit keer even voorleggen aan de commissie. :wink:

1 like

Van enthousiasme naar schrik en ontgoocheling en tenslotte opluchting - zo kan het gaan hier op het forum. :grin:
Mooi dat je een nieuwe start kunt maken met je goeie geld… Moet lukken om een mooi origineel exemplaar te vinden. Lekker studeren op de ins en outs en intussen flink grasduinen… happy hunting!

5 likes

Mooi dat het horloge terug kan. Je zult vast en zeker een goed exemplaar vinden ;).
Je weet iig waar je op moet letten nu. Maar het is en blijft altijd een gok als je via internet koopt.

Succes…

Gelukkig! Het leven is te kort om een slechte Constellation te dragen. Succes met de nieuwe zoektocht.

Groeten van de mijne;

En incoming;

Photo credit: XJR350 omegaforums.net

Gr. Roel

2 likes

RosƩ 14381?

Ja , jij hebt 'm ook zien staan. :wink:

Gr. Roel

Ik zie hem nu net staan ja. Ik heb de 14382 (zelfde kast, deluxe plaat) gehad. Weliswaar de kleinste van alle 50’6 en 60’s Constellations, maar goed draagbaar.

We kapen dit topic even, beetje positieve Connie input :wink:

Voor mij is het een gokje en ik ben normaal niet van de goudlaagjes. Maar deze bleef me aanstaren…

Gr. Roel

1 like

En ik heb vandaag ook 34.5 om, zeker met een losse BoR vind ik dat prima. Op kantoor vindt men mij toch al een idioot :sunglasses:

Gr. Roel

1 like

Beetje late reacties, heb me net een paar dagen geleden aangemeld. Prachtig horloge. Heb zelf een Omega Seamaster Crosshair uit 1954. Niet in goud, maar er zijn wel veel overeenkomsten wat uiterlijk betreft.

8 likes

Stunning!