NA, Omega Dark Side Of The Moon

Heerlijk stukje enthousiasme op deze vroege ochtend. Geniet ervan :+1:t2:.

1 like

Heel mooi! Van harte en veel (draag)plezier ervan gewenst! :smile: :+1:

1 like

Zo willen wij altijd wel worden aangesproken! :face_with_monocle:

1 like

Een fantastische aanwinst. De combinatie van enerzijds technisch verfijnd en anderzijds fors en cool is top. Je kunt de maat makkelijk hebben en gezien het gewicht heb ik vertrouwen in het comfort niveau. Geniet ervan en geef hem de tijd!

1 like

Heel erg mooi, vooral op de zwarte band! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi. Mooi verhaal ook. Veel plezier er mee! :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Prachtig horloge en een mooie review. Vind dit model ook bijzonder mooi, gefeliciteerd met je NA :+1:

1 like

Diegene die voor de korte reviewversie kiezen, hebben weinig te zoeken hier op HF, toch?:wink:

Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst!

1 like

Prachtige aanwinst en dito revieuw👌

1 like

Een review die klinkt als een klok. :wink:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst Chris. :+1:

1 like

heeft de bezel ook lume?

1 like

Staat erg goed op deze band.
Maat past perfect zo.

4 likes

mooi hoor, heeft de bezel ook lume?

1 like

Van harte gefeliciteerd! Dit is en blijft een fantastisch horloge. Qua afwerking & techniek ontstijgt het horloge het merk Omega.

De tofste feature van het 9300cal. vind ik de mogelijkheid om een tweede tijdszone te timen in de rechter subdial. (Start de chronograaf precies om 00.00 van de gewenste tijdszone en je hebt een tweede klok). In de onderstaande foto zie je dat het in NL 17.30 is, op de tijd van bestemming is het 20:00

Qua band…Tja, de zwarte originele blijft het gaafst natuurlijk. De eerste productiejaren werd de DSotM geleverd met een doornsluiting (Deze worden inmiddels niet meer gemaakt). Wellicht dat je deze nog ergens op de kop kan tikken.

Daarnaast kan ik je ook een groene nato aanraden, dat vond ik ook een gave combinatie:

Heel erg veel plezier ermee!

2 likes

Mooi horloge gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Leuke review, erg fraai horloge met karakter. Als liefhebber kan ik de materialen die gebruikt zijn wel waarderen. Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze karaktervolle aanwinst!!
(fraaie foto’s en interessante tekst).
Ik wens je er een fenomenale tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie review: machtig horloge!!! :heart_eyes:

1 like

Na het lezen van zo’n review zou ik bijna direct naar de dealer rijden… Prachtige omschrijving :ok_hand:

2 likes