NA, Omega Dark Side Of The Moon

Lekker klapper weer! 1 van de mooiere versies!!

1 like

Een van de allermooiste horloges op de markt! Enjoy it!

1 like

Idd lange review :cold_sweat:, maar gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Prima review. Geniet er van.:+1:

1 like

Prachtig deze Speedmaster, keramiek geeft een bijzondere uitstraling en de originele band vind ik ook prachtig. Behalve met het keramische van mā€™n Seamaster heb ik met dit materiaal wat betreft horloges geen ervaring, dus benieuwd naar jouw verslagen in de toekomst. Zoā€™n verslag mag best wel weer lang zijnšŸ˜€.

Veel plezier met je fantastische Omega!

2 likes

Onwijs vet horloge en je review was erg boeiend om te lezen. :ok_hand:

1 like

Bedankt voor jullie leuke reacties mensen. :smiley::+1:

Over de Panerai ben ik het eerlijk gezegd nog niet helemaal met mijzelf eens. Ik draag meestal overwegend de laatste NA, dus ik vrees dat hem een lot in mijn bescheiden kistje is beschoren, hetgeen echt jammer zou zijn voor zoā€™n iconisch horlogeā€¦:thinking:

Nee, deze bezel heeft geen lume maar de indices zijn met dezelfde kleur zilver grijs afgewerkt en daarmee ook perfect afleesbaar.:ok_hand:

1 like

Geweldig apparaat lijkt mij. Gefeliciteerd met deze topper.

Die buckles worden weleens los aangeboden:

1 like

Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Geniet er van, hoewel dat wel zal lukken, gezien je prachtige review.

1 like

Mooie review en dito horloge. :+1: Staat ook erg goed op jouw 19,5 cm pols.

1 like

Schitterend horloge zeg, echt heel erg mooi! Staat ook zeer goed op de bruine band :+1:

1 like

Echt zo mooi zeg :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

:point_up_2:

Dat is het zeker, goed verhaal en prettig om te lezen! Wat een gaaf ding :heart_eyes::heart_eyes::+1::+1:. Een genot om naar te kijken laat staan dragen. Veel plezier met deze wonderschone Dark Side.

1 like

Mooi geschreven hoor, ben aan het twijfel over een DSOTM of een GSOTMā€¦beide hebben watā€¦Is het zo dat alleen oudere modellen een doornsluiting hebben?

1 like

Schitterend, wat een kanjer!:+1::heart_eyes:

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een prachtig horloge.
De symmetrie onwaarschijnlijk.
En dan de rotor, man, man, man, subliem !
Gefeliciteerd met deze prachtige NA

1 like

Zeer fraai horloge, lijkt voor je pols gemaaktā€¦ Uitermate prettig leesvoer ook. Genieten!

1 like

Prachtige horloge!! Diverse malen naar zitten staren op chrono24. Wens je er erg veel plezier van maar dat lijkt me niet heel moeilijk

1 like

Proficiat! Echt een topper!
Is het mijn ex misschien?

4 likes