NA: Omega Globemaster

Schitterend horloge! Heel veel plezier ervan gewenst!

1 like

Waanzinnig mooi horloge, veel plezier ermee!

1 like

Vergeeft u mij mijn typo alstublieft? :blush:
Is inderdaad 6!

1 like

Mooi horloge, veel draagplezier.

Heel mooi horloge… bevalt mij echt goed :+1:t4:

1 like

Heb je hem op staal of leer?

Heb hem helaas niet… wou alleen betuigen dat ik het een schitterend horloge vind!

1 like

Uitstekende keus :ok_hand:

12 likes

Hoezo post je net dan dat je er een hebt? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Flauwigheidje. Ik ging er -onterecht- vanuit dat de meesten wel wisten dat ik er een heb.

Beste horloge ooit als je het mij vraagt. :+1:

7 likes

Mooi verhaal en prachtig horloge. Alleen jammer dat de wijzerplaat niet blauw is…:sunglasses:

Mooi! Schittert die bezel ook zoals een Rolex fluted?

Eén van de mooiste van Omega, veel draagplezier, :+1::+1::+1:

1 like

Ah, ik had het niet door :stuck_out_tongue:

1 like

Nee. De witgouden bezel van mijn Datejusts waren altijd een toon ‘lichter’ dan de staalkleur van de kast. Wolfraam is qua toon vergelijkbaar met staal (maar wel tig keer sterker). Bezel springt er daardoor iets minder uit (en glimt wat minder) dan een DJ bezel.

Op de foto’s vond ik de GM altijd prachtig maar in het echt en om de pols viel hij tegen. Kan niet aangeven waar dat aan ligt, mss gewoon smaak ( of het gebrek daar aan).

Ik vind zelf de wolfram bezel zelfs nog een stukje donkerder dan staal. Ook zijn de facetten een stuk kleiner dan bij Rolex. Daardoor geeft het een veel rustiger beeld.

Gefeliciteerd met de NA. Leuk geschreven ook! Dank voor de heldere beschrijving.

1 like

Geweldige aanwinst en wat een heerlijke review!

1 like

Dit tooic is echt niet goed voor mij … begin nu weer te twijfelen om mijn blauwe GM uit de verkoop te halen :thinking:

1 like