NA: Omega Grail!!!

Thx vh delen. Mooi horloge. En door de her intro en terug naar kleinere maten ipv tw steel, panerai etc, weer helemaal bij de tijd lijkt me.

1 like

P R A C H T I G horloge😍 Hoe zijn je ervaringen met de verkoper? Heeft ook een leuke Eterna Kontiki 20…

2 likes

De BOR heb ik al, nu nog een mooie stalen pie pan…

Bijzonder mooie horloges!!! @Davidf40 en @Amice

2 likes

Prima ervaring. Nette verkoper en is zelf ook en enthousiast verzamelaar.

1 like

Wow. Wow. :star_struck::star_struck::star_struck: heel veel plezier ervan, geniet er voor mij ook even van als je wilt. Wat een beauty!

1 like

Vind je? :joy:
Gepolijst en de wijzerplaat staat me ook niet aan. (De Eterna dan).

Plus zonder de GF bracelet :confused:

1 like

Ziet er super uit deze, wat een mooie vintage!
Veel plezier met je grailwatch.

Mooie, uitgebalanceerde horlogecollectie btw :+1:

1 like

Gefeliciteerd en onwijs veel plezier en geniet van het horloge in goede gezondheid!

1 like

Ik was echt verbaasd tussen het kwaliteitsverschil tussen mijn Seamaster (Cosmic) en Connie.
Is aan de ene kant ook wel terug te zien in de prijs, maar de Connie is zo veel mooier afgewerkt. :smirk:

1 like

Schitterend horloge @amice, maar kijk eens goed naar de markers. Die zouden na de 24 miljoen serial zwart geverfd moeten zijn i.p.v. onyx inlay.

1 like

Wat een prachtig exemplaar! Van harte gefeliciteerd met je aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Klopt. Had ik hier ook eerder gepost maar weggehaald omdat ik niet zeker ben dat de markers onyx zijn, moet ik even voor de full res foto’s gaan zitten. Indien onyx markers dan is het met 26mio serial idd mogelijks (eigenlijk zeker) een samengesteld horloge.

1 like

Okay, dan laat ik m liggen!

:wink:

1 like

Omega Constellation Pie-Pan 14381

En deze dan?? Hoort er niet een 10 zijdige kroon op te zitten???

1 like

Beter je bericht verplaatsen naar het correcte subforum.

Prachtig, veel draagplezier.

1 like

Ik weet niet precies hoe ik dat kan zien? Wel zag op andere fora dat daar inderdaad discussie over is tot wanneer de onyx markers zijn geleverd.

Kijk eens met de loupe. Zie je zwarte verf of eerder platte, iets mattere, stukjes materiaal die in de gleufjes van de markers liggen?

1 like

Wat een prachtig horloge en hetzelfde telt voor de verzameling. Geweldig, geniet ervan!

1 like

Net gedaan, denk inderdaad gelakt maar ik vind het lastig te zien.

Overigens had ik voor aankoop al stilgestaan bij dit punt maar op basis van wat ik heb gelezen vind ik die 24 miljoen grens niet heel hard. De bron daarvan is onduidelijk en er is nogal wat discussie over. Zie bijvoorbeeld:
https://omegaforums.net/threads/onyx-or-black-paint-markers-on-vintage-constellations.31354/
En
https://forums.watchuseek.com/f20/need-omega-constellation-pie-pan-expert-asap-551144-2.html?amp=1