NA: Omega Planet Ocean Master Chronometer 8900

Van harte! Zeer fraai. Mooi ook dat je al zo oang zo kunt genieten van je horloge. Dat zal met deze nieuwe dan zeker ook lukken.

1 like

ik twijfel of ik deze mooi vind. Misschien dat het bij de 39,5 meevalt, maar op diverse videoreviews krijg ik de indruk dat dit een dik en fors horloge is. Te fors naar mijn smaak, maar ik heb dan ook van die wijvenpolsen.

De PO 8500 en 8900 missen de elegantie die bijv. een Sub wel heeft. Hoewel de 6 digits wel op het randje zitten met die dikke lugs.

1 like

Topklok en mooie review!
Ik wil ooit ook een PO.

1 like

[quote=“tompj, post:61, topic:90566”]
Mooi ook dat je al zo oang zo kunt genieten van je horloge. Dat zal met deze nieuwe dan zeker ook lukken[/quote]

Dat weet ik wel zeker :smiley:
Ondanks dat ik nog steeds helemaal weg van van de Chrono, is het leuk om af te kunnen wisselen.
Wie weet ooit nog een mooie Speedmaster voor de dinsdag

Ga hem eens in het echt proberen, samen met de 39,5.
Het probleem is alleen dat hij erg schaars te vinden is. Ik heb dan ook echt geluk gehad.

Dank je, en welke generatie zou dat dan gaan worden?

Een van de eerdere modellen, 42 mm, ik vind die met oranje bezel wel tof.

1 like

Mooie foto’s!

Heb zelf de 8500 42mm gehad en heb de 43.5mm die jij hebt gezien bij een juwelier, vond de foto’s van het internet namelijk eerst tegenvallen, maar in het echt vond ik het een prachtklok.

Veel plezier ervan!

1 like

Proficiat met de nieuwe aanwinst. Top horloge. Geweldige foto’s en dito review. Met welke camera en lens zijn ze gemaakt?

1 like

Wat n stap terug zeg deze glimmende po…

Doet me denken aan m’n prachtige ospolmle met ook zoveel bling :wink:

Nee maar serieus, wat n stap voorwaarts. Vind t gelijk weer meer n chique desk Diver. En de opgelegde logo en indexen lijken me rete scherp :thumbsup:
Proficiat!

3 likes

Prachtig systeem lijkt dit me. Heb t ook op m’n sm300.
Moet em toch ooit maar es n keer vd nato afhalen :sweat_smile:

1 like