NA: Omega Ploprof 166.077

Erg tof! Zoals je zelf ook al zegt, je ziet dat er bij alles in het achterhoofd is gehouden; ‘functie boven vorm’. Dikke minute-track bijvoorbeeld ook. Mooi om in je collectie te hebben.

1 like

Ah heel gaaf! Persoonlijk houd ik meer van modern, maar snap je keuze

1 like

Dat van je vriend snap ik helemaal.
Maar heb nooit een foto van jou gezien van die mooie Ploprof.
Laat maar komen altijd mooi.

1 like

Dat gaat mij ook wel lukken met 20 cm pols!

1 like

Cool!!! Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb het al gevonden van jouw!
Ja ook prachtig !
Mijn droom !

1 like

Mooi man, met zo n horloge zou ik wellicht nooit meer boven water komen, door het kijken ernaar :scream:

1 like

Bovenaan mijn verlanglijst. Wat een prachtig horloge! Veel plezier ermee.

1 like

Hou het blauwe gedeelte maar in de gaten, hij komt er allicht toch aan :wink:

1 like

Héél gaaf, mooie aanwinst en leuke aanvulling op de nieuwere! :+1:t2:

1 like

Wat een heerlijke brok metaal is dat altijd om te zien. Er gaat niks boven de originele natuurlijk :wink: geniet er van!

1 like

Voor mij de grail !! Wat een smoel en originaliteit !!

1 like

Heel erg gaaf! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Vet hoor! Ik hou zelf meer van de moderne, maar als verzamelobject is die originele natuurlijk top!

1 like

Je hebt een erg fraai exemplaar weten te verkrijgen Bart! Petje af! Dat “mistige” staat hem goed… Although ik zelf de moderne zou verkiezen boven de vintage! Maar dat is meer aan mezelf te danken… vintage is mooi; maar liever zelf niet bezitten :relieved: Maar neemt niet weg dat het echt een pareltje is.

Tijdens het ontstaan van de stalen Ploprof heeft Omega overigens ook een aantal titanium versies gemaakt… maar omdat die dingen niet te betalen / bekostigen waren is men daar toen mee gestopt. Voor mij was dat wel dat ik dacht; Oké een nieuwe titanium is dus toch wel historisch verantwoord :sweat_smile:

Geniet er van Bart!

2 likes

Van harte proficiat! Hele gave NA!

Blijft en is inderdaad een icoon voor omega.

Wat ik mij wel afvraag, is hoe bedien je die bezel met 1 hand als je ook die knop moet indrukken?

Ik heb eerlijk gezegd een vintage wel al eens bij een bekende om de pols gezien, maar hem dat nog nooit gevraagd.

:see_no_evil:

1 like

Oefening baart enigszins kunst… maar erg makkelijk gaat het niet :sweat_smile:

2 likes

als het mogelijk zou zijn dan zou ik beide houden. een fantastisch duo !

2 likes

Climmm!! @Climholland !!!

3 likes

Prachtige aanwinst. Echt een icoon onder de duikers :ok_hand: Geniet ervan en veel draagplezier gewenst. De moderne staat nog hoog op mijn lijstje…

1 like