NA Omega Ploprof Titanium 1200m

Staat er nu eentje te koop bij een bekende grijze dealer met een zwarte wijzerplaat. Kan je een PB sturen als je wil?

Dat is het zeker, maar draagt ondanks de korte l2l heel prettig!

1 like

Ver boven mijn beschikbare budget momenteel

1 like

A oke dan houdt het op idd, ik zag hem voorbij komen en dacht meteen aan jou vandaar mijn reactie.

1 like

Bizar horloge zeg mooi en lelijk tegelijk.
:muscle:

1 like

Mijn grote liefde❤️

Ik heb veel horloges gehad maar niks kan tippen aan de Ploprof. Dit is zo uniek, “I LIKE THAT” :sunglasses:

9 likes

ik heb hem ook gehad op originele mesh en is inderdaad heel apart als je dit mooi vind, non other like this one…

1 like

Heb jij het nu over mijn uitvoering?

Die heb ik er ook bij hoor, maar draag hem nu een aantal jaren op de orginele rubberen band en moet zeggen dat bevalt prima.

Klopt maar de replie knop werkt 9 van de 10 keer niet op een Android telefoon

Zoals nu weer…

De Titanium of stalen variant?

Phoahhh…wat een kanon!!

1 like

De stalen variant had ik…

1 like

Geweldig ding en de titanium variant is het meest geweldig

2 likes

Ik onderschrijf deze mening volledig. Hierbij presenteer ik enkele zojuist gemaakte foto’s van mijn Omega Ploprof Titanium met op de achtergrond het AURA Lightning Effect geactiveerd.

Dit exemplaar behoort tot mijn meest gewaardeerde bezittingen; de affectie die ik voor dit horloge koester, is ongekend! Ik ben dankbaar dat ik de gelegenheid heb gekregen om dit horloge te kunnen bemachtigen, wat ook erg fijn was dat mijn vader en @MannetjeMar hierbij aanwezig waren🙏

Final Shot :firecracker::point_down:

THIS WATCH IS BADASS😎

7 likes

Lekker hoor en mooie foto’s. Goed om te horen dat je er nog steeds erg blij mee bent. Top horloge!

1 like

Hartelijk dank voor je reactie😃

Inderdaad! Ik vermoed dat ik er net zo enthousiast over ben als jou. @Sjiel, @Warroo, en sinds gisteren ook @myfriendscallmeKC, zijn er nu vier prachtige Ploprofs op het forum vertegenwoordigd. Ik ben benieuwd hoe lang ze zullen blijven; deze zal mijn collectie in ieder geval nooit verlaten, dat kan ik jullie verzekeren.

Shine bright like a diamond💎

5 likes

Dan toch 5.
Superblij nog steeds met dit horloge.

4 likes

Goed te lezen. Die van mij gaat ook niet weg. Al twijfel ik soms over een overstap naar de titanium variant. Puur vanwege het cleane van de dial; geen datum.

2 likes

Een grotere groep draagt bij aan een verhoogde mate van plezier. @Pagode71 schitterende Ploprof :heart_eyes:

Dat begrijp ik volkomen. Ik heb het destijds ook gepast en de combinatie van de blauwe bezel met de witte wijzerplaat biedt een prachtig contrast.

Goed zo!! Blijft een topper😎

Ik begrijp jou overweging volledig; dit was eveneens een doorslaggevende factor in mijn keuze voor de titanium variant. Er zijn namelijk enkele specifieke details die ontbreken bij de stalen uitvoering, wat uiteindelijk mijn beslissing voor titanium heeft bekrachtigd.

☆ clean dial (geen datum)
☆ open case back
☆ kast en band van titanium
☆ draagcomfort
☆ bezel van keramiek
☆ rode pip op het einde van de secondewijzer
☆ beter uurwerk (8912 Master Chronometer)

Zoals gisteren reeds aangegeven in het PloProf Only - 72 van Syntaxx topic, is de titanium variant zeer moeilijk verkrijgbaar en was de productie destijds beperkt.

:frog:

2 likes

Deze is ook prachtig, en 1 die je maar zelden ziet. Als u het leuk vind graag wat meer foto’s in het PloProf topic van deze geweldige zomerse duiker!

1 like