Wat een apparaat en van harte gefeliciteerd met deze aankoop. Ik vraag me dan alleen af wanneer je zo’s horloge in het dagelijks leven draagt ?
De foto’s waren zeer herkenbaar gemaakt door @MannetjeMar
Wat een apparaat en van harte gefeliciteerd met deze aankoop. Ik vraag me dan alleen af wanneer je zo’s horloge in het dagelijks leven draagt ?
De foto’s waren zeer herkenbaar gemaakt door @MannetjeMar
Gewoon in mijn vrije tijd, door dat het horloge van titanium is draagt het lekker licht dus ondervind er heen hinder van
Dat kan idd niet missen! Marco is zo secuur en punctueel👌, hij kan zo voor een magazine aan de slag😅
Wat een apparaat.
Deze is echt zooo gaaf! Love it!
Heel veel draagplezier
Heel bijzonder horloge Dat zien we hier niet elke dag
Mooie foto’s ook!
Als ex Ploproffer, kan ik me goed verplaatsen in de beleving die deze met zich meebrengt en ik snap je enthousiasme dan ook volledig. Wat een kanjer! Heerlijk genieten gewenst @Syntaxx en complimenten aan @MannetjeMar voor de schitterende foto’s.
Gaaf hoor
gefeliciteerd
Schitterend man ik hou dr van. Op mesh helemaal een klatsert
Gefeliciteerd!
Wat een heerlijk icoon.
Gefeliciteerd met je NA! Erg tof die macro foto’s.
Dijk van een horloge.
Een machtig apparaat
Tegenwoordig vind ik ‘m…… MOOI!!!
het is zeker een apart model,
ik ben nu niet echt voor duikers, maar…
deze heeft wel iets,
niet meteen iets wat ik zou aanschaffen maar ik blijf er wel naar kijken,
dus mooi is hij wel en uniek,
draag hem met plezier.
Man wat gaaf. Wat je zegt, niets lijkt er op. Toch wel een unicum tegenwoordig. Net als sommige auto’s (denk mini Marcos) zo buitengewoon dat het vanzelf gaaf is. Prachtige foto’s ook! Heel veel draagplezier, ik zal hem zelf helaas vanwege mijn kinderpolsjes nooit kunnen hebben.
Prachtige aanwinst en ook mooi in beeld gebracht. Geniet ervan.
Prachtige foto’s inderdaad van dit beest…
Have fun met je NA
Dit is echt een misverstand. Ploprof kan prima op minder dikke polsen.
Mooie aanwinst
Toffe foto’s!!
Heel gaaf!