Gefeliciteerd !
Ja prachtig is ook nog mijn droom
Wow wat een knaller !
Prachtige plaatjes erbij ook.
Dat geeft toch ook niks, gelukkig maar dat smaken verschillen, als ik naar mijn pols kijk wordt ik in ieder geval weer erg vrolijk
@Warroo schitterende Ploprof!
Zo’n Isofrane band lijkt mij ook nog wel wat, krijg je weer ff een andere look.
Hoeveel zijn er eigenlijk op het forum? Ben wel benieuwd. Zat zelf te denken aan 5?
Gaaf horloge hoor!
Complimenten voor de schitterende foto’s!
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst. En inderdaad, heerlijke foto’s
Zoiets gok ik. Zijn wat lieden die uit hun relatie met de Ploprof zijn weggelopen, zoals @MannetjeMar. Maar die bekeren zich mogelijk nog wel weer een keer.
Helemaal mee eens, uniek in zijn soort!
Thnx man
Geniet er ook iedere dag van! Thnx
Dat is het in mijn beleving ook! Bruut en zeer uniek
Thnx
Idd!
Badass
Dank je wel
Dank je wel, gaat helemaal goed komen met dit brute zeemonster!
Dan weet ik jou te vinden
Tegenwoordig weet je het maar nooit
Maar draagt opvallend klein mede door de korte L2L
Klopt!
Uniek is het zeker en idd dit komt niet vaak voorbij dus dubbel genieten dan maar
Dit is idd echt genieten!
Ga ik zeker doen en complimenten heeft Marco vandaag al vele malen gekregen voor het beloonde werk, wat een topgozer
Thnx man
Thnx Rik!
Dank je! Ben ook helemaal in Op mesh is het idd een topper!
Dank je!
Thnx. Zeer strakke foto’s idd en een dijk van een horloge dat is het zeker!
Idd
Smaken veranderen met de tijd
Thnx man! Met dank aan Marco voor zijn harde werk
Een zeemonster dat is het zeker
Thnx man!
Mee eens!
Even doorgaan sparen want de prijzen schieten momenteel al omhoog
Thnx! Een knaller is het zeker
Dank je wel! Foto’s zijn geschoten door @MannetjeMar
Thnx man
Dan heb ik wel goed geschat.
Tja smaak veranderd met de jaren dat hoor ik veel vaker maar dit blijft voor mij een icoon en zoals het er nu uitziet een keeper! Het is zo uniek en het draagcomfort is echt top. Heb momenteel geen enkele gegronde reden om dit te verkopen. Als ik naar mijn pols kijk word ik iig weer erg blij en dat heb ik niet vaak met een horloge meegemaakt.
Die is nu van mij . Ben wel heel benieuwd naar het verschil in gewicht met de titanium versie. Lijkt mij wel een mooie move van Omega.
Van harte @Syntaxx
Doe je goed Japie! Wellicht een keer een get together met de Ploprofs en de legendarische “I do not care about watches” PN?
Wat een fantastische klatser geweldig gewoon .
Toffe foto’s ook
Had het al gezien dat je de ex hebt van @MannetjeMar
Het is een enorm verschil! De stalen Ploprof weegt zo’n 300 gr met meshband terwijl de titanium variant op 170 gr uit komt, dat is een enorm verschil in draagcomfort.
Dat wouden ze in de jaren 70 al doen maar toen was het prijstechnisch niet te doen en in 2016 is het Omega wel gelukt om het te fabriceren
Dank je wel Jaap
Hopelijk blijf je lang genieten van de Ploprof aangezien je deze al een keertje hebt gehad in 2012 uit mijn hoofd meende ik
Aparte aanwinst en waanzinnig mooi de gevoelige plaat vast gelegd.
Dank je wel man! Ben er ook heel erg blij mee dat ik deze keuze heb gemaakt toen Heb een klik met dit horloge dat is niet normaal
Die zijn idd om te smullen
Dit valt in de categorie ‘Kunstwerk’
Dat is een flinke aanwinst (letterlijk)! Van harte en veel draagplezier gewenst!
Wat een gaaf horloge! Heel mooi.
Wat een cool ding! Gefeliciteerd!
Het is geen horloge wat je vaak voorbij ziet komen of zou tegen komen in het wild…ik heb het nog nooit gezien in ieder geval.
Dat kun je wel aan Marco overlaten
Denk dat ik één van de foto’s op canvas laat afdrukken
Flinke aanwinst is het zeker Dank je wel
Dank je wel
Thnx man! Cool is het zeker
Jou Rolex Deepsea JC mag er ook wezen