NA Omega Ploprof Titanium 1200m

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze prachtige klok en ook m’n complimenten voor de geweldige foto’s. Zo anders, zo uniek, zo Ploprof! :+1:

2 likes

Wat een ontzettend gave klont van een horloge is dit toch. Van harte :+1:t2:

1 like

Zoohoo meer tool watch dan dit gaat het niet worden, geweldig!!

1 like

Een werkelijk onmogelijk ontwerp, en toch een icoon geworden en vet gaaf gebleven. Hoe Dan ??

Gefeliciteerd :+1: met deze topper !

1 like

Wat 'n schitterende ‘brok fijnmechanica’! Echt schitterend zeg! Vind 'm nou niet echt draagbaar, maar wie maalt daar om bij zo’n mooi stukje techniek: kijk die schitterende bezel, die sluiting en de kwaliteit van de meshband spat et vanaf! Heel veel plezier ermee!

Btw, waar dient dat oranje knopje voor?

1 like

Ik vind dit echt vet! Heeeeeel vet.

1 like

Om de lunette te kunnen bewegen.

Hij is juist zeer draagbaar!

2 likes

Hoe heb je die foto’s gemaakt camera of telefoon.

2 likes

Mag ik je de impertinente vraag stellen hoe groot je pols is? In mijn beleving waren die PloProfs altijd veel te groot voor mij, maar zo op de foto lijkt deze toch best mee te vallen vwb de maat?! In ieder geval uber cool!

1 like

16,5…

3 likes

Van harte met deze machtige aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze NA!
Gaaf horloge, goed verhaal en super foto’s.

Las dat je ermee ging duiken en ben benieuwd of we dan ook onderwater actie foto’s krijgen.

Geniet ervan!

2 likes

Het is een horloge wat je niet vaak zal tegen komen,maar zo ontzettende gaaf en uniek is idd!

Dank je wel :+1:

Dat denk ik idd ook niet :grin:

Omega heeft dat idd heel goed gedaan. Veel mensen heb ik wel eens horen zeggen dat ze het helemaal niks vinden maar de laatste tijd lijkt het erop dat steeds meer mensen gaan inzien dat dit echt een zeer uniek ontwerp is van Omega. Door de titanium variant wat ze op de markt hebben gebracht is het draagcomfort/uurwerk/bezel en dial enorm verbeterd tov de stalen variant.

waar baseert u dat op? Het horloge is heel goed draagbaar mede door het lichte gewicht(titanium) en de korte L2L. Een genot om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

Om de bezel te unlocken. Het is een bidirectional bezel dus je als je de oranje knop ingedrukt houd dan kun je de bezel naar rechts en naar links draaien. Ideaal om je duiktijd bij te houden :wink:

Ik ook!! :sunglasses:

@MannetjeMar heeft ze met zijn telefoon gemaakt maar gebruikte volgens mij wel een loupje(vergrootglas)
Misschien kun je nog wat meer informatie geven Marco?

Die van mij is 20cm

Valt reuze mee. Probeer hem eens bij een AD zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

Dank je wel man :grinning:

Dank je wel! :+1:

Ga er zeker mee duiken want daar zijn ze ook voor gemaakt :diving_mask: Uiteraad maak ik onderwater foto’s met mijn Go Pro, als het zover is dan post ik ze zeker in mijn topic :ok_hand:

4 likes

Momenteel past mijn midsize Seamaster 300M net aan. En de bracelet bungelt aan alle kanten :’( ik heb echt vreselijk ielige polsjes. Kan met mijn duim en pink van mijn andere hand er zo om heen (en nee ik heb geen anorexia!). Dus denk dat’ie mij nog iets te groot zal blijven…

2 likes

Had ik vroeger ook, maar sinds ik nu 11 jaar aan krachtraining doe zijn mijn polsen wel behoorlijk gegroeid. Misschien een idee om naar de sportschool te gaan?

Zijn ook hele mooie horloges. Met Omega kun je gewoon weg niet fout gaan :sunglasses:

1 like

Zo gruwelijk gaaf! Echt een culthologe (als zoiets bestaat)!

1 like

3 woorden; Ge Wel Dig! Zo’n vette klok en ditto pics trouwens! Njoy!

2 likes

Heel bijzonder en cool horloge! :star_struck:
Veel plezier ermee!

1 like

Gemaakt met een iPhone 12 ProMax… waarbij ik bij de close-up foto’s een horlogemakersloup voor de lens gehouden heb :nerd_face:

2 likes

Congrats! Dat is een heel fijn horloge!

Lekker vet en toch licht… heerlijk​:blush::+1:t3:

Veel plezier ermee

1 like