He does it again. Erg mooi deze. Mooi dat glas…
Toppertje weer
Heel mooi, veel plezier ervan!
Topcombi!
Van harte Tom, geniet ervan! Fraai ontwerp en uurwerk.
Mooi hoor!
En een goede afwisseling met de explorer.
Mooi Tom. Gefeliciteerd. Niet stiekem gekeken naar de speedmaster ivm enige overlap met je Explorer nu?
Ja zeker wel. Maar ik vond de eenvoud van de Railmaster toch het mooist.
Van harte met dit bijzondere horloge.
Heel veel draagplezier!!
Volgens mij al eens gedeeld maar bij de Railmaster moet ik altijd aan het stukje van Jeremy Clarkson denken over horloges…
Ah…nog niet eerder gezien.
Zijn conclusie in de zoektocht naar een horloge:
And then one day, in Hong Kong, I saw it. A new Omega. It’s called the Railmaster and it is a thing of unparalleled beauty. There is no button that owners think will call for help if they find themselves in a crashing helicopter on Kilimanjaro, it is not waterproof to 8,000 metres, there is no stopwatch, there is no swivelling bezel to tell you how much air you have left in your tanks and you even have to wind it up every morning or it will stop. Plainly this is a watch for the sedentary soul. The man with no hang glider or mini sub in his garage. I bought it in an instant."
Denk er dus om he: geen mini-duikboot kopen nu…
Gefeliciteerd!! Prachtig horloge
Ik denk heel eerlijk dat hij op leer nóg mooer is dan op staal. Maar dan mooi vintage donkerbruin leer. Misschien wel chocoladebruin suede.
Een beetje dit idee:
Ah, je vrienden uit de VS.
Ik heb nog vanalles van Nomos liggen in 19mm. Voorlopig gewoon op staal denk ik.
Wat een klasse klok zeg! Heel veel draagplezier!
Heel erg mooie omega. Geniet er van.
Proficiat! Gave aanwinst
Gefeliciteerd, mooie aanwinst!