heel gaaf horloge, en die maat ! is toch perfect !
Geweldig dat de zoektocht is geslaagd! De eerste keer dat je deze Omega Railmaster 36mm plaatste in “wat had je willen dragen vandaag” maakte nieuwsgierig. Wat een plaatje! En nu is er één die jouw pols verfraait. Groots genoegen ermee!
Leuk verhaal en een mooie NA!!
Waar blijven die lume shots? Ik ben toch wel benieuwd
Een prachtige Omega. Gefeliciteerd. Wens je er veel plezier mee.
Ik zit ook al een tijdje te loeren naar de Explorer, maar als ik dit dan zie… echt heel mooi! zou hem denk ik ook verkiezen boven de Explorer, misschien ook wel wat meer begeerlijk vanwege zijn onvindbaarheid want toen jou zoek topic voorbij kwam ook even nieuwsgierig wat er te vinden was en dat was zeg maar niks…
Erg gaaf dat je hem toch hebt weten te bemachtigen! Gefeliciteerd en enjoy!
Mooi geschreven en leuk om te lezen hoe je de weg naar deze NA beleefd hebt. Nu ik de De Explorer zo naast de Railmaster zie, snap ik je keuze maar al te goed. Ondanks dat ik de wijzerplaat van de Explorer wat speelser en leuker vind, is het draagcomfort uiteindelijk toch belangrijker, dus dan is de Railmaster een duidelijke winnaar.
Railmaster naast de Santos? Kan prima lijkt me. Ze zijn totaal verschillend dus beide horloges lekker houden.
Geniet van je mooie NA!
Wat een goede NA Jasper! Je hebt meerdere versies geprobeerd nadat je toevallig tegen de stijl bent aangelopen en je hebt uiteindelijk jouw perfecte versie gezocht en gevonden. Dat is echt verzamelen. Hopelijk ga je veel mooie momenten met deze prachtige understated omega!
Cool ding! Gefeliciteerd met deze aanwinst
Heel leuk verhaal om te lezen! Prachtig horloge, zelf ook al vaker naar gekeken maar nooit gekocht. Wie weet ooit! Proficiat en geniet ervan!
Volledig mee eens , de raimaster spreekt me meer aan.
Proficiat met de aankoop
Zeer charmant horloge, geniet ervan
Mooi Jasper! Gefeliciteerd; dat deze een poos binnen de collectie mag blijven!
Wat is jouw polsomtrek eigenlijk?
Knap horloge! En fijn dat hij net service bij Omega heeft gehad
Prachtig verhaal, Jasper! En mooie reis om uiteindelijk bij deze Railmaster uit te komen. Een blijvertje, zo klinkt het! Geniet van je NA maar dat zal wel lukken….:
De 39mm, fijn horloge ook. Helaas had ik hem te vroeg ingeruild. Uiteraard kom je daar te laat achter. Dus houdt hem vast en veel plezier er mee.
Mooi Jasper!!
Een mooie reis naar een mooi horloge!
veel plezier ermee.
Heerlijke NA Jasper!
Perfecte maat volgens mij.
Potverdorie lekker man ! wat een “stunner” .