NA: Omega Railmaster 36mm

Dag Jasper,

Na een lange tocht vol 38 en39 mm horloges ben ik sinds kort de gelukkige eigenaar van een Railmaster 39mm dus ik weet hoe je je voelt. Het is even zoeken maar als je 'm hebt wil je niet meer anders

Proficiat met je NA en veel plezier ermee

1 like

Schitterend!

1 like

Prachtig, prachtig, prachtig!

1 like

inderdaad, ik vindt hem zelf ook geslaagd :+1:
draag hem met plezier

1 like

Fraaie aanwinst, Omega voor de winst :facepunch:

1 like

Heel mooi deze :ok_hand:t2:

1 like

Mooie NA en lekker draagbaar formaat. Van harte!

1 like

Geweldige aanwinst! Mooi die vergelijking tussen de Explorer → team Omega voor mij.
Geniet ervan!

1 like

Mooi horloge! Ik wist hier eerlijk gezegd niet eens het bestaan van af, maar ik vind het een goed alternatief voor een Explorer 36.

1 like

Van harte met je super aanwinst en herkenbaar verhaal :blush::+1:

In de jaren dat deze uitkwamen heb ik de 39mm gehad, groot was de mode en 39mm was voor toen al klein :grimacing:.

Intussen alle explorer’s 1 gehad 36-39-40 maar kwam er achter dat mijn Seiko Prospex de 1959 Alpinist her-creatie minstens net zo goed beviel en eigenlijk wel beter (explorer 40 is intussen vertrokken :wink:) en zit mooi met de Alpinist om de pols :+1:

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd ermee Jasper! Erg leuk en informatief om te lezen.

Tof om de Railmaster zo naast de Explorer te zien. :smiley: Wat dat betreft geduchte concurrenten van elkaar. :muscle:

1 like

Mooi ding, ga je vast veel plezier van hebben. Met de groeten uit het verleden :grin:

4 likes

Gefeliciteerd met deze voor jou perfecte aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi!!
En leuk om te lezen.

1 like

Gefeliciteerd! Heeel mooi :star_struck:

1 like

Lekker leesvoer!
Van harte met je NA en hopelijk geniet je er nog lang van.

1 like

Heel knap! Proficiat ermee en veel draagplezier gewenst!

1 like

Eén van de beste Omega’s ooit.

Het is net de Matrix. Deel I bestaat, maar de vervolgen er op zijn nooit gemaakt. Althans, dat maak ik mijzelf graag wijs. 36 en 39mm, soit, maar die andere? Pffff. What the fuck were they smoking?

Dat klopt, Rolex bracelets zijn lang zo fijn niet als Grand Seiko bracelets. Daar laten ze toch wat kwaliteits-steekjes vallen. Ook het feit dat de de sluiting open moet rukken met je nagel is wat skeer.

Terecht! Mooi man.

Prachtig uurwerk, ik had 'm het liefste met klassiek echappement gehad, maar toe maar.

Is dat zo? Ik ervaar mijn Cartier als… OK. De bracelet korter of langer maken zonder tools is een geinige gimmick, maar het horloge is… tja… whelming. Niet slecht, niet goed. Begrijp me niet verkeerd: Het is een Cartier, en super cool. Ik draag 'm graag, maar het verbaast me dat de Omega minder zou zijn.

Waar zit 'm dat in?

Terecht. Geweldig ding. Ik wist niet dat 36mm bestond, eerlijk gezegd, maar ik heb de 39mm Railmaster uit begin jaren 2000 al erg lang op het oog.

Gefeliciteerd!

3 likes

Mooi horloge man! Champions League!