Prachtig hoor
Heel mooie lijn van Omega! Voor mij mooier dan de Explorer. Alleen het treinenthema vind ik een beetje suf
Dat is een berestrakke Railmaster zeg, gefeliciteerd!
Prachtig en van harte! geniet ervan
Gefeliciteerd, mooi verhaal ezn mooie klok.
Leuk verhaal van je ‘reis’ naar dit horloge. Een prachtig exemplaar. Veel draagplezier
Mooi mooi. Altijd fraai gevonden, die Railmasters. Klassiek design, maar door de indices toch met een kleine twist. Ik wist niet dat deze zelfs bestond in 36mm
Mooie serie van Omega, die Railmaster. Vreemd dat ze niet zo succesvol zijn (geweest). Die mooie wijzers en puntige indices… Geniet ervan!
Inderdaad, dit horloge heeft het in zich om een gewilde klassieker te worden.
In eerste instantie weinig animo, dus weinig exemplaren beschikbaar. Een tijdloos en evenwichtig design. Een goed pedigree.
Kortom, iedereen gaat die willen of vloeken dat ze hem hebben weggedaan.
Goede aankoop, geniet ervan.
Dit is trouwens de maat die je wil, door de smalle bezel oogt die groot voor een 36mm.
Ingetogen klasse in een mooie maat.
Verreweg mijn favoriete Omega. Prachtig horloge, heel veel plezier ermee!
Bedankt voor de overweldigende respons, fijn te horen dat deze relatief onbekende toch zo
gesmaakt wordt !
Dat vind ik het leuke eraan. Als je hem al kent is’t de 39 of 41mm, maar de 36 zie je zoveel minder. En het is mijns inziens de meest tijdloze maat. Voor de minder brede polsen toch
Mijn pols is 17cm. Vanaf 19 of meer zou ik voor de 39mm gaan denk ik, maar het is allemaal smaak hé.
Gek hoe dat allemaal verandert hé over de jaren.
En die draagt ook wat zorgelozer gok ik mooie keuze!
Dat maakt het inderdaad leuk om deze te kunnen aanschaffen. En er komen er ook geen bij, dus het zal er niet gemakkelijker op worden om eentje te vinden. Qua maat ben ik zeker akkoord, hij draagt zelfs wat groter dan de Explorer ook door zijn wijd uitstaande indices en smallere bezel. Heerlijke afmetingen dus
Met interesse gelezen.
Prachtige aanwinst!
Fantastisch horloge! Draag je hem vaak of is’t echt een verzamelstuk?
Prachtig! perfecte maat ook! Veel plezier ermee
De Explorer heeft qua wijzerplaat een streepje voor, die witgouden uurindexen en de witgouden wijzers spelen heel fijn met het licht. Maar voor al de rest zit ik zeker ook in het Omega kamp
Zeker. Draagcomfort gaat boven alles voor zo’n alrounder als dit
Gaaf! Uitstekende maat ook, geniet ervan
Slaat werkelijk nergens op inderdaad, ik moest die wel eens laten zien
De enige die er mee wegkomt is Jeremy Clarkson. Vanop een afstand toont het ook sowieso iets “normaler”
Hij ligt nu even in de kluis, maar ik draag hem best regelmatig.
Werkelijk een prachtig horloge, geniet ervan en laat hem regelmatig zien hé.