Dankjewel
Verliefdheid slaat normaal gesproken om in gewoon liefde. Ik hoop dat dat nu ook gebeurt…
Mooie aanwinst John
Haha ik hoop dat de liefde beklijft. Zo’n gevulde plek met geluk in je horlogedoos geeft toch wat rust! In ieder geval tot de volgende liefde zich aandient
Ik hoop serieus dat die nog even weg blijft. Ik word soms gek van mezelf
Heel mooi horloge Gefeliciteerd.
Leuke NA om te lezen en altijd leuk om een niet alledaags dertien in een dozijn horloge te zien. Goed gedaan. Veel plezier met je nieuwe liefde.
met een Omega ben je nooit verkeerd
draag hem met plezier
Prachtig!
Prachtige Omega.
Gefeliciteerd met deze NA.
Veel draagplezier gewenst.
Mooie aanwinst, en een van de beste “under the radar” horloges in de markt.
Schitterend in z’n eenvoud!
Mijn absolute holy grail om voor de komende jaren naar toe te sparen. Heel veel plezier ermee.
Dat was bij mij ook de eerste gedachte bij het lezen van jouw stukje. Ik begrijp je volledig want die band maakt het af. Ben zelf ook niet zo’n fan van staal. Minder contrast ietwat saaier zoals je zelf ook al aangeeft.
In ieder geval heel veel plezier met deze fraaie aanschaf!
Ik heb er toch een e-mail aan gewaagd. We zullen zien.
Ondertussen heb ik deze in Australië besteld. Kijken of het wat is. Voor die €30 wilde ik het wel proberen.
Had ook al even gezocht naar alternatieven en kwam soortgelijke banden tegen. Ik ging er al vanuit dat je dat zelf ook al zou hebben gedaan. Voor die paar tientjes is het het proberen waard. Succes!
Ik heb zelfs mijn “vaste” bandenmaker ingeschakeld of hij het soort stof kan vinden zoals van de originele band. Maar volgens mij is dat zelfs moeilijk.
Maar inderdaad. Altijd het proberen waard zo’n alternatief.
Ik heb een tijd geleden eens zo’n soort band van tweed in een ander kleur besteld op Ali. Is prima te doen.
Ook prachtig horloge ingetogen maar zeer mooi
Veel draagplezier
Gaaf! Gefeliciteerd met je fraaie NA!