NA: Omega Seamaster 300

De zoektocht naar een nieuwe Rolex (Sub of GMT) eindigde niet in een aanschaf. De huidige generatie vind ik toch wat te grof om mijn pols. Nu is er toch een nieuwe aanwinst. In plaats van een Sub zou je kunnen stellen. Sinds z’n introductie op de korrel, dus het moest er een keer van komen.

Hier het eerste plaatje.

78 likes

Erg mooi!

1 like

Heel erg mooi! Spookt sinds de introductie ook zo nu en dan door mijn hoofd. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier! :tada::+1:t2:

1 like

Zo mooi deze… proficiat​:+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd. Mooi model vind ik het. Natuurlijk (nog) geen icoon zoals een submariner dat wel is. Daarvoor zijn er denk ik ook wat teveel seamaster varianten gemaakt in het verleden.
Ik ben benieuwd hoe het zit met de kwaliteitsbeleving van dit model tov van een sub.

2 likes

Beautiful, geniet.

2 likes

Topper :heart_eyes: Proficiat en veel draaggenot!

1 like

Gefeliciteerd!
Mooi horloge dit, maar persoonlijk kan ik elke keer maar niet wennen aan die band. Op een of andere manier te shiny voor een duiker.
Op zon omega bruine leren een plaatje om te zien.
Blijvertje?

3 likes

Pange?

Mooi horloge! Van harte gefeliciteerd ermee! :+1:

1 like

Erg mooi! Maar imho net te bling… Overigens een van de weinige duikers die erg goed op leer staat. Toevallig vandaag nog met @HanDavinci over gehad :slight_smile:

2 likes

Eerst maar even op staal. In de praktijk vallen de pcl’s erg mee. Er komt ook zeker nog een mooie leren band bij.

1 like

Volgens mij kent de Submariner ook best wat varianten… Kwaliteit zal elkaar niet heel veel maken denk ik. Het onderlinge prijsverschil staat nauwelijks in relatie met kwaliteit. Het is veelal de brand premium waarvoor extra geld gelapt moet worden. Omdat de prijs wat hoger ligt denken we al snel dat iets beter is. De praktijk heeft mij inmiddels geleerd dat die vlieger lang niet altijd op gaat…

4 likes

Mooie duiker! Genier ervan en neem maar eens lekker een duik met kerst.

1 like

Je kan de klok er op gelijk zetten, elke vakantie heeft Tom een hit. Top!

Goede looks heeft deze, heb alleen vernomen dat hij wat te bling is.

1 like

Heel knap horloge!

1 like

Een absolute topper! Die gepolijste delen op de band is het enige minpuntje, maar dan ook echt het enige. :heart_eyes:

1 like

Ik herken mijn ex… veel plezier ermee!

1 like

Ja, heb er ook serieus over getwijfeld. Misschien in de toekomst toch een keer proberen. :thinking:
Veel plezier ermee :smiley::+1:

2 likes

Leuk ik heb hem ook gehad, vond de pcl’s ook niet te opvallend in het echt, maar vond de 21mm brede band uiteindelijk te breed. Blijft wel een van mijn favoriete horloges :slight_smile:

1 like