De zoektocht naar een nieuwe Rolex (Sub of GMT) eindigde niet in een aanschaf. De huidige generatie vind ik toch wat te grof om mijn pols. Nu is er toch een nieuwe aanwinst. In plaats van een Sub zou je kunnen stellen. Sinds z’n introductie op de korrel, dus het moest er een keer van komen.
Gefeliciteerd. Mooi model vind ik het. Natuurlijk (nog) geen icoon zoals een submariner dat wel is. Daarvoor zijn er denk ik ook wat teveel seamaster varianten gemaakt in het verleden.
Ik ben benieuwd hoe het zit met de kwaliteitsbeleving van dit model tov van een sub.
Gefeliciteerd!
Mooi horloge dit, maar persoonlijk kan ik elke keer maar niet wennen aan die band. Op een of andere manier te shiny voor een duiker.
Op zon omega bruine leren een plaatje om te zien.
Blijvertje?
Volgens mij kent de Submariner ook best wat varianten… Kwaliteit zal elkaar niet heel veel maken denk ik. Het onderlinge prijsverschil staat nauwelijks in relatie met kwaliteit. Het is veelal de brand premium waarvoor extra geld gelapt moet worden. Omdat de prijs wat hoger ligt denken we al snel dat iets beter is. De praktijk heeft mij inmiddels geleerd dat die vlieger lang niet altijd op gaat…
Leuk ik heb hem ook gehad, vond de pcl’s ook niet te opvallend in het echt, maar vond de 21mm brede band uiteindelijk te breed. Blijft wel een van mijn favoriete horloges