Heel mooie aanwinst Tom!
Geniet van de SM300
Gefeliciteerd met deze topper.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
Moet eerlijk aangeven dat dit niet echt mijn favoriet is. Ben ook wel benieuwd hoe lang die zal/mag blijven.
In de tussentijd veel draagplezier natuurlijk!
Heel mooie aanwinst!
Ik vind ‘m mooier op leer, maar dat vind ik bij de meeste horloges. Het is alleszins een van de weinige duikers die ermee weg komt
Geniet ervan!
Het is maar wat je bedoelt met straling:
Magnetische, radioactieve, infrarode, zonne stralen, …
Neemt niet weg, knap horloge
Gefeliciteerd. In het verleden serieus naar gekeken en gepast, maar uiteindelijk teveel twijfel over deze glimmer.
Mooie aanwinst! Ik vind de stalen band eigenlijk ook wel erg mooi
Is hij ook. Ik houd niet van opzichtig, maar in de praktijk is hij gewoon heel fraai. Geldt ook voor de soms bekritiseerde gekleurde markers.
De combi warme lume en donkere bezel / wijzerplaat matcht inderdaad mooi met die band! Maakt het geheel ook wat minder opvallend en voor mij daardoor dat ietsje verfijnder
In eerste instantie op staal dacht ik, mwah…
Nu op leer is ie echt top!
In alle opzichten een geweldig horloge. Proficiat met deze beauty! Leer staat hem heel goed! Ook de Omega nato’s kan die erg goed hebben vind ik
Schitterend horloge; proficiat!!!
P.s. erg sjiek op leer!
Heel mooi !!!
Echt heel mooi zo op leer.
Bijna uniek dat bij een duiker een leren band zo mooi en eigenlijk heel natuurlijk staat.
Inderdaad. Slaat natuurlijk nergens op, een duiker op leer, maar hij kan het gewoon heel goed hebben. En duiken ga ik voorlopig toch even niet doen (op mijn werk misschien).
Als duiker slaat dit horloge überhaupt nergens op. Veel te veel polijstwerk voor een toolwatch. Gewoon een mooi waterdicht horloge zullen we maar zeggen.
Waarom niet eigenlijk?
Ik vind het in sommige gevallen mooier dan op staal of rubber. Heb zelf dan ook meerdere duikers op leer en zelfs met leer gedoken.
Lekker bezig Tom!