NA: Omega Seamaster 300M 41mm

Van harte gefeliciteerd met een prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd, vet cadeau! Geniet ervan

1 like

Top kado … rustgevend gevoel (lijkt mij) dat je niet bang hoeft te zijn dat deze ooit geflipperd gaat worden. Ondanks dat je vader dus niets met horloges heeft kent hij zijn zoon bijzonder goed om dan zo’n topper uit te kiezen… geweldig. :+1:

Sjiek voor je!!

1 like

Van Osman naar Glossman.
Veel plezier van deze mooie iets glimmende duiker.

Mika

1 like

Mooi kado van je vader, heb je iig een blijvertje:grin:
Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

Mooi kado, gefeliciteerd!:+1:
Geniet er van :heart_eyes:

1 like

Kan me voorstellen dat je het bijna niet kan geloven :smile:. Heel bijzonder om zoiets van je vader cadeau te krijgen.

Heel veel draagplezier :+1:

2 likes

Deze hou ik 24/7 om de pols! M’n seiko’s mogen ze meenemen Hahah! Alleen jammer dat hij geen micro adjustment clasp heeft. Moet er een bestellen voor 150€ :frowning:

1 like

Let op. Past lang niet altijd.

Als je vader nog een adoptiezoon zoekt om een Omega aan te geven ben ik beschikbaar :wink:
Fantastisch horloge, veel plezier ermee!

2 likes

Ik kom eraan!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dat ik het ergens wel heb verdiend maar geen idee hoe en wanneer ik dat heb gedaan :joy:

Proficiat :+1:.
Een prachtig cadeau !
Ik heb het pontiac horloge nog steeds dat ik 40 jaar geleden van mijn vader kreeg en hij loopt nog steeds :sunglasses:

2 likes

Fantastisch man👌

1 like

Geweldig cadeau!

1 like

Hahaha ja dat zou wel typisch Turks zijn!

2 likes

Gefeliciteerd, niet alleen een mooie verrassing, maar ook echt een heel mooi horloge! Veel draagplezier en laat hem nog even zien op de aankomende nato.

Alsjemenou,… snap niet goed wat er mis is gegaan,…

Wilde even de betekenis opzoeken en nu dus een quote. Enfin, was voor TS bedoeld.

Inderdaad een mooi cadeau van een bijzonder iemand, proficiat met je aanwinst!

1 like